mammaigjen!! Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Positiv graviditetstest i dag!!! Så gla. Tok ut spiral i april, ble etterhvert gravid og mistet i 9. uke i oktober. Ble gravid i 2 pp, og termin i september:) Så da er altså 4. mann på veg!! Er selvfølgelg bekymret for at det skal gå galt, men får prøve å ikke tenke så mye på det...viss jeg klarer. Glad nå i allefall:) Kaster ut babystøv til dere alle!
Scoobydoo Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hurra for dere!!!! Gratulerer så veldig mye. Så heldige dere er!!! Klart det skal gå bra denne gangen. Viktig med positive tanker, og det vil jo helst gå bra!!!!! Masse lykke til med svangerskapet og etterhvert som 4-barnsmamma- WOW, det står det respekt av!!!!!
Lotta2010x2012 Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Gratulerer så mye! Og lykke til med svangerskapet:D Det går nok bedre denne gangen skal du se:)
J -76 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Så koselig! Jeg har akkurat hatt en MA selv, oppmuntrende å høre at man blir gravid igjen. Håper jeg kommer etter igjen etterhvert. Lykke til!
hoppetussa81 Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Gratulerer! Er selv i 2pp etter at jeg mistet i uke 12 i begynnelsen av september. Krysser fingrene for positiv test om14 dager, selv om jeg er forberedt på at det kan ta tid. Men ble jo gravid i 1pp før jeg mistet...... Lykke til og håper det går bra denne gangen
Huldretussa Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Gratulerer så masse med spire i magen! Masse lykke til:)
mammaigjen!! Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2009 Tusen takk for lykkeønskninger! De fleste blir heldigvis raskt gravide ettet sa og ma. Lykke til, treffer dere vel snart på 1 tri tenker jeg;)
Venter09<3med ny spire Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 gratulerer så masse.... tar til meg litt støv jeg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå