magedans Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Stek kyllingfileter, del dem i to-tre. Legg bitene i ildfast form og legg stekte sjampinjonger over. Dekk med pastasaus, f.eks en med basilikum i. Strø ost over. Gratiner. Server med ris og salat. God apetitt!
eplejente Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Igår putta jeg en hel kylling inn i ovnen som jeg pensla en slags hjemmelaget marinade over med det jeg hadde av krydder (olje, grillkrydder, paprika, hot paprika, salt og pepper). 180 til 190 grader 2 timer (1 time på hver side) Ved siden av hadde jeg hjemmelaget guacamole og tzatziki pluss ris. Jeg tok av stekekraften til kyllingen etter ca en time og puttet i risen. Ble veldig snadder! Hvis du har kyllingfilet er det jo klassisk med fløtesaus med champignon og hvitløk. Blir helt sulten jeg av å prate om mat... Lykke til!
signaturen Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 eeeeeller, du tar kyllingfilet, skjærer de opp i terninger, krydrer litt, og steker, når de begynner å bli ferdige, tar du most tomat fra hermetikkboks og tømmer over,og steker litt fersk champignon,babymais,purreløk, ting du liker enkli. også ris til da. blir nesten som gryterett. kjempegodt. er også godt med rundstykker og/eller salat til.
blirjegsnartmamma Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 mmmm, tusen takk Da gjenstår det bare å få mannen med på noe av det
Lea Laus Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Indisk kylling med fritert brød og masse grønsaker:) Stek kylling i biter sammen med paprika, squash, løk, hvitløk og chili, hell over et glass med curry (får kjøpt i de fleste daglivarebutikker) Og la det småkoke. Fyll en stekepanne med mye olivenolje, med sterk varme, ha oppi en og en tortilla med jalapeno og chili, friter de lett til de begynner og boble. Det er dødsgodt å ha ved siden av:) Blir chrispy og smakfulle:) Alt dette serveres med ris og en boks med lettrømme ved siden av:) Mmmmmm..nyyydelig:)
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Skriv inn ordet "Favorittpasta" i kvasirs søkefelt. Da kommer det opp ei oppskrift som er vanvittig god!!! Det står der at du skal bruke svinefilet, men jeg bruker kyllingfilet, og ris istedefor pasta er best!!!! Dette er ei gryte som inneholder peperoni-pølse, gul paprika, purreløk, hvitløk og creme fraiche. Den er bare helt nydelig!!! Du vil ikke angre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå