Gå til innhold

Spm ang. barnebursdag til 4-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal arrangere barnebursdag for første gang og lurer på hvordan dere andre gjør dette? Jeg ser for meg at de leker litt og så spiser og leker litt til til foreldre kommer å henter. Pleier dere å arrangere noe leker? Hva pleier dere å servere? Holder dere bursdagene i helgene eller på hverdagene? Ser for meg at det blir veldig sent for ungene på hverdagene. Hvor lenge holder dere på?

Mange spørsmål, men jeg trenger hjelp, he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid hatt i helger, men noen har det i uken også. En gang hadde vi det i barnehagetiden, da fulgte to av personalet ungene hit til lunsj, og tok dem med seg bort i barnehagen igjen etterpå. Helt genialt, funket som en kule.

To timer er nok. Vi hadde først litt lek, så flasketuten peker på for å dele ut presanger, så mat, deretter fri lek, fiske etter godtepose og mer leking mot slutten. Har aldri hatt tid til å gjøre noe organisert lek med ungene.

Men jeg har laget noen "stasjoner" i huset: Har hatt papirduk på spisebordet og latt ungene tegne på duken når de har spist. Ellers har jeg satt opp leketelt i stua og satt en stor kasse med utkledningsutstyr ved siden av til fri benyttelse. Kjempesuksess.

Meny: Sist hadde vi pølse med brød, sjokoladekake og muffins. Og selvsagt brus.

Skrevet

Jeg skal også arrengere 4års dag om to uker. Jeg inviterer de nærmeste vennene hans og søskenbarna.

Jeg kommer til å servere pølse i brød (kanskje pizzasnurrer), gele, muffins og en kake ( cars, spidemann e.l)

Etter de har spis leker de selv, kommer ikke til å arrangere noen leker.

De får også en liten pose med snop en liten stund etter vi har spist.

Kommer til å ha bursdagen på en lørdag. Selskapet varer ca 2timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...