gilgi Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Er det vanlig å få svak el test flere dager på rad. Har testet 4 dager med svak, men allikevel synlig teststrek. Det står jo at teststreken skal være stereke enn kontrollstreken for å se om det er eggløsning. Hvorfor blir det da svak strek på teststreken, betyr det at EL er på vei eller hva? Blir helt frustrert, blir det aldri sterk nok strek altså. Er lei av å ha så mye sex spes. når gubben har feber og forskjølelse.
pusild Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hei. Nå har ikke jeg erfaring med akkurat quick respons testene, men jeg har selv opplevd gjennom flere sykluser å ha EL uten at testtreken ble sterkere enn kontrollstreken. Når streken var på sitt sterkeste ble den alltid litt svakere enn kontrollstreken, men jeg hadde EL likevel. Så jeg måtte tolke dette som positivt. Jeg vil tro at enten så gjelder det samme for deg, eller så vil du få helt sterk strek i løpet av de nærmeste dagene. EL er nok på vei:) Jeg har kastet bort masse penger på billige el strimler som jeg aldri har fått positivt utslag på. Først denne syklusen investerte jeg i en CB digital og fikk positiv el test for første gang. Så det kan anbefales. Da slipper man iallefall å tyde streker. Pes å ha sex når den ene er syk. Er sylta forkjøla selv, men det er nå jeg har EL, så måtte overtale gubben til å ha sex. følte meg litt masete da, stakkars. Det ble bare med en gang denne pp, så har ikke helt de store forhåpningene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå