Gå til innhold

Vonde rier på dag tre.. Flere??


2 jenter, snart en gutt..

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg virkelig bli lei, føler meg lurt...

Fredag hadde jeg småvonde rier i ca. 2 timer, 21-23..

Lørdag hadde jeg vonde rier i ca 2,5 timer, 22- 00.30..

 

I går/natt begynte d ca. 21.50, jeg hadde jevne rier med ca. 3 min i mellom til 00.30, da trodde jeg at nå er d virkelig i gang..

Men, vi bestemte oss for ikke ta siste ferga inn, i og med at vi ikke var heeeelt sikker på om dette virkelig var fødsel.. Ble jo "lurt" dagen før..

Dessuten synes jeg d er best å være hjemme leeeengst mulig..

Hadde småvondt til 04.30, så stoppet d heeelt opp.. Har ikke kjent noe i d hele tatt siden da...???

Hva skjer da, vil ha ut babyen nå jeg;-)

 

Dette er mitt tredje barn, så jeg har vært igjennom d før altså, men da starta fødselen med skikkelig vonde rier midt på natta, og jentene var ute på henholdsvis 9 og 5 timer... sukk.. '

Når skal denne luringen komme da tro????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt sikkert rier som gjør kroppne klar. Jeg venter og på nr 3, men har ikke hatt noe særlige rier. Har hatt kynnere bare. Mange sier at nr 3 er litt mer uforutsigbar.... Jeg har får modningsaku og blitt strippet idag, men rienen vil ikke komme......

 

Lykke til, håper du får rier til natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går og med maserier uten at noe kommer i gang...

Slimproppen gikk nyttårsaften og på fredag 2. hadde jeg 2 cm åpning og var moden og myk, så går bare å venter.

 

Høres ut som du HI er hakket nærmere meg forde. Skal til stripping og modningsakup. på torsdag, håper på action da.

 

Har forresten termin 15. jan. Hva med dere?

Skal føde på Ringerike. Dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at d ikke er bare meg da.. Blir jo litt bekymra, enn om d aldri tar seg skikkelig opp... men, d gjør d forhåpentligvis:-)

 

Har termin i dag faktisk:-) Skal føde på St.Olavs i Tr.heim:-)

 

Håper riene kommer og blir helt til gullet er ute, orker ikke en natt til med rier og smerter uten baby...

Blir lange netter når d er slik, men et steg nærmere målet for hver dag da:-)

 

Masse lykke til, håper babyene deres vil ut NÅÅÅÅÅ:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg et varmt bad/ dusj før du legger deg så kanskje det roer seg og du får sovet ut litt. Funka for meg i går...dusja fra 3 til 4 i natt og fikk sovna i 5-tida eller noe...

 

Problemet var bare at vi forsov oss i dag og datra mi kom for sent på skolen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er heilt der sjølv no med fjerdemann. Har hatt to lange døgn med jamne "rier" som har gitt seg til slutt, og kjenner at tålmodet blir utfordra her. Dei andre tre kom alle før termin, medan denne let vente på seg. termin i dag. No i dag er eg berre kvalm og uvel, kanskje det er noko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...