Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har aldri skiftet bleie på mine om natta, så sant de ikke har bæsjet. Nå er minsten 5 mnd og han har samme bleie fra kl 19 til vi står opp kl 09. Enda ikke hatt sår stump :-) Synes det er så mange som skifter bleie i forbindelse med amming på natta. Er dette virkelig nødvendig?? Gjør bare ungene unødvendig våkne tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 jeg har hatt 2 bleiebarn, og har ikke skiftet på natten, uten at der var bæsj eller at de var våte gjennom. Har heller aldri hatt problemer med såre barn av dette:) Det er tull å skifte om natten, uten at det virkelig trengs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå