fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Har hatt litt brunlig utflod i noen dager, og drog til lege i dag for å sjekke. Dette er mitt 3 svangerskap, og har aldri blødd noe i de forrige. Hatt mye mensmurringer og vondt i magen, men hadde det i mine forrige svangerskap også. Legen henviste meg til ultralyd i morgen, det kunne være en abort på gang mente han. Uff....er så lei meg...har jo følt meg gravid helt til nå, kvalmere og trøttere de siste dagene. Men puppene er ikke så ømme lenger, så da ble jeg skikkelig bekymra. Han sa jo det kunne godt gå bra. men....lei meg likevel...Får bare krysse fingrene så får jeg vel svar i morgen.
ta|ie Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg krysser fingrene for at alt er vel!! Lykke til i morgen!
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Tusen takk for det ) Det hjelper... ikke så mye å gjøre med det hvis det skjer. Slitsomt å gå å ikke vite.
gordingoingslim Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Skal tenke på deg i morgen! Håper alt går bra, jeg har en god følelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå