Gå til innhold

Jeg vet at fallhøyden blir stor nå.. Men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg kjæreste.... Vi ble sammen på nyttårsaften, etter to mnd med sms og msn + faste møter på onsdager og i frihelgene mine. Endelig sa han de magiske ordene.. Jeg er bare såå utrolig overhappy..

Jeg vet at fallhøyden blir stor når jeg fortelller det her inne, men guud å lykkelig jeg er :-D

Han går også supert sammen med datteren min.. De leker så fint sammen atte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fallhøyden stor?:P

Men anyway-gratulerer,så koselig for deg:DNesten litt misunnlig,men bare nesten:pLykke til på ferden:D

Skrevet

Så koselig:) Jeg venter også på de magiske ordene der asså, men vi har bare truffes i 3 uker til nå da, hehe....

Skrevet

Gratulerer!!

Kan jeg spørre hva de magiske ordene er??

Skrevet

Magiske og magiske..

Vel han sa altså at han ville være kjæresten min, og det satt langt inne hos han. Han har ingen barn fra før, og da er det nok ikke bare bare å bli sammen med ei som har en unge som er igang med trassalderen:-P

Fallhøyden blir jo større jo flere som vet at jeg har kjæreste. Skulle det bli slutt.. Men, jeg tror ikke det kommer til å bli det..

Skrevet

Åh så koselig!!

Jeg vil også også også ha kjærste!!!!

Skrevet

Gratulerer!

Kjempekoselig å finne noen:o)

Har sendt sms og snakka me en i 4 md...+ truffet han masse...

Venter også på "di magiske ordene" :o))

Skrevet

Vi brukte så å si et år frem og tilbake før vi endelig bestemte oss for at det var verdt å satse på. Å det var det helt klart! :) Hyggelig at flere av oss ser ut til å ha funnet "lykken" (jajaj kliiiisjeeee...hehe)

Skrevet

Tusen takk alle sammen..

Jeg føler meg som verdens heldigeste menneske..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...