Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Tenkte vi kanskej kunne skaffet oss ett navn, ett fells navn. Så når vi laget tråder som handlet om dette temaet så kunne vi brukt det navnet slik at alle fant den tråden og visste hva det gjaldt. Jeg kommer ikke på noe navn i farten. Sliter med dårlig fantasi. Kanskje noen andre har ett forslag. Kan godt være litt positivt da:)
små Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 super et eller annet. For vi skal jo være superflink:D hehe
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Er ikke så flink til å finne på navn og sånt jeg... Tenkte kanskje det var et eget forum her for kosthold og helse sånn som på dib, men det fantes ikke her gitt. Så hadde de som ikke skal være med å slanke seg sluppet alle trådene om det mener jeg.
små Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Ja, det burde det vært. Så teit.. Skjønner at de som ikke slanker seg kan bli leie etterhvert. får be de putte inn slankedebatten på bam også
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 supernyterne...man skal jo nyte endringene også...får jeg forresten være med?:-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2009 Selvfølgelig får du være med;) Her kan alle være med. Hvis vi har ett felles navn så slipper jo de som ikke vil være med å gå inn på de trådene som handler om dette. Og jeg føler at her på bam er det ikke mer aktivitet enn at vi kan ha dette på skravlesiden. Hvis ikke så er jeg redd for at det forsvinner vekk.. Jeg likte navnet "supernyterne".
Kulå Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 "Livsnytere" "care bears" "supergirls" evt "superjentene" "mamma mias" "gjengen og co" "b-gjengen" "supergjengen" Syns også vi bare kan ha det på skravle på bam.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 da bruker jeg også grete roede sin kalkulator..grei å ha:-) men så var det å komme seg opp av sofaen da
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2009 Her var de mange gode forslag:) Skal vi ha avstemning? hehe:) Samme for meg hva vi bruker sånn sett, var litt kult med b.gjengen da..å supergjengen, så får vi jo inn ordet super.. Men hadde vært greit syntes jeg. Så slipper jo alle som ikke vil være med å gå inn på den tråden.. Kan ikke noen bare ta avgjørelsen og velge ett av navnene, så er vi igang..
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 Enig, spiller vel ikke så stor rolle hva vi kaller oss En eller annen - ta en sjefsavgjørelse!! (Er så ufattelig sliten ikveld at jeg orker ikke.) Vi må igang her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå