Gå til innhold

Til alle livsstilsendrere og slankere og diverse... SE HER!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi kanskej kunne skaffet oss ett navn, ett fells navn. Så når vi laget tråder som handlet om dette temaet så kunne vi brukt det navnet slik at alle fant den tråden og visste hva det gjaldt.

Jeg kommer ikke på noe navn i farten. Sliter med dårlig fantasi. Kanskje noen andre har ett forslag.

Kan godt være litt positivt da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

super et eller annet. :D

For vi skal jo være superflink:D hehe

Skrevet

Er ikke så flink til å finne på navn og sånt jeg...

Tenkte kanskje det var et eget forum her for kosthold og helse sånn som på dib, men det fantes ikke her gitt.

Så hadde de som ikke skal være med å slanke seg sluppet alle trådene om det mener jeg.

Skrevet

Ja, det burde det vært. Så teit.. Skjønner at de som ikke slanker seg kan bli leie etterhvert. får be de putte inn slankedebatten på bam også :)

Skrevet

supernyterne...man skal jo nyte endringene også...får jeg forresten være med?:-)

Skrevet

Selvfølgelig får du være med;) Her kan alle være med.

Hvis vi har ett felles navn så slipper jo de som ikke vil være med å gå inn på de trådene som handler om dette. Og jeg føler at her på bam er det ikke mer aktivitet enn at vi kan ha dette på skravlesiden. Hvis ikke så er jeg redd for at det forsvinner vekk..

Jeg likte navnet "supernyterne".

Skrevet

"Livsnytere"

"care bears"

"supergirls" evt "superjentene"

"mamma mias"

"gjengen og co"

"b-gjengen"

"supergjengen"

Syns også vi bare kan ha det på skravle på bam.

Skrevet

da bruker jeg også grete roede sin kalkulator..grei å ha:-) men så var det å komme seg opp av sofaen da

Skrevet

Her var de mange gode forslag:)

Skal vi ha avstemning? hehe:) Samme for meg hva vi bruker sånn sett, var litt kult med b.gjengen da..å supergjengen, så får vi jo inn ordet super..

Men hadde vært greit syntes jeg. Så slipper jo alle som ikke vil være med å gå inn på den tråden..

Kan ikke noen bare ta avgjørelsen og velge ett av navnene, så er vi igang..

Skrevet

Enig, spiller vel ikke så stor rolle hva vi kaller oss :)

En eller annen - ta en sjefsavgjørelse!! (Er så ufattelig sliten ikveld at jeg orker ikke.)

Vi må igang her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...