Gå til innhold

Silje med etterlengtet spire! *nick*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det på UL idag.

Tenker mye på deg og krysser fingre og tær

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så koselig å bli tenkt på!! UL gikk desverre som forventet, den lille var død:/ Så nå blir det elverum på torsdag, om jeg ikke har begynt å blø skikkelig innen da, blir det enten piller for å sette det i gang, eller utskrapning. Det eneste lille lyspunktet er at siden vi nå har mistet 3 ganger, får vi i hvertfall utredning.

Var jo ganske forberdet på at dette kunne skje, siden den lille ble satt hele 9 dager tilbake. Det er jo veldig mye så tidlig! Jeg er uansett glad vi dro på UL første gangen, for der fikk vi jo se hjerteaktivitet.

Tusen takk for alle gode tanker herfra, det betyr kjempemasse, selv om det "bare" er på nettet.

Skrevet

Uff, stakkars, det var trist å høre.

Lykke til videre med deg, håper virkelig det går for deg snart

Skrevet

Tusen takk for gode ord!! Det varmer veldig!!! Lykke til videre med din spire også;)

Skrevet

Det var kjempetrist å høre Silje. En fortvilet situsjon å være i. Håper du har en snill og omtenksom mann som støtter deg gjennom alt det vanskelige. Lykke til videre, det vil garantert ordne seg for dere engang:)

Skrevet

Tusen takk for det mammaigjen!

Han er heldigvis fantastisk!! Men i dag har nok han det litt værre enn meg. Jeg var så forberedt på resultaten, mens han hele tiden har vært positiv . For min del var det flere tegn til at spiren ikke levde. Bl.a hunden vår, som alle gangene jeg har vært gravid, ikke kan slippe meg av syne. Merker alltid tidlig de gangene jeg har vært gravid, på grunn av henne. Men ca den siste uken, har hun vært helt "normal".

Er kjempeglad for min fantastiske samboer, han er enestående. Er godt å vite at vi er to om dette!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...