Gå til innhold

Barnedåp med 22 gjester. Spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som hadde tilsvarende mange i barnedåpen, hvor mye betalte dere for mat, drikke og kaker? Tenkte å bestille noe catering, men bake noen kaker selv :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde 25 gjester, 20 voksne.

Catering på koldtbord kom på 3700 kr. I 2005. Lagde ekstra eggerøre og hadde laks selv.

Husker det veldig godt, for barnefar skulle ha betalt denne regningen, noen han selvsagt ikke gjorde ;)

Skrevet

Tusen takk for at du svarte :) Regnet med at det kom til å bli myye dyrere, så det var en gledelig nyhet! :)

Hehe ja er ikke det typisk ;) Aldri forseint å sende han regningen. Hihi!

HI

Skrevet

alminnelige regel for foreldelse av pengekrav er 3 år.

måtte bare si det :-)

Skrevet

Hehehe :) tror jeg kan drømme om det fra en mann som ikke betaler barnebidrag!

Må legge til at vi kjøpte inn masse brød selv også, til laks og eggerøren.

Og lagde en diger pastasalat!

lykke til med dåp da :))

Skrevet

Vi var 37 gjester og jeg laget maten selv. Hadde lånt med meg et par venninner som hjalp meg. Mat, brus,kaffe og kaker - handlet totalt for 2500kr. Å det var plenty mat igjen også. Diverse familiemedlemmer og venner som hadde bakt kaker.

Skrevet

Vi var 37 gjester og jeg laget maten selv. Hadde lånt med meg et par venninner som hjalp meg. Mat, brus,kaffe og kaker - handlet totalt for 2500kr. Å det var plenty mat igjen også. Diverse familiemedlemmer og venner som hadde bakt kaker.

Skrevet

52 gjester.Hadde selskapet hjemme. Smurte snitter selv og fikk tanter og søsken til å bake. Totalt (inkl pynt og sånt) kostet selskapet ca 2000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...