Gå til innhold

Bilder hos fotograf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et spørsmål til dere som har tatt med babyen til fotograf. Er det sånn at man får en viss tid, også blir det ikke tatt flere bilder når tiden er ute. Eller blir det tatt hensyn til at det er babyfotografering (at man kan få 10min pause så babyen kan få litt mat, bleieskift ol)? Jeg er så redd for at gutten min skal bli kjempegrinete akkurat når vi er der slik at bildene blir elendige :(

En ting til. Jeg vil gjerne ha et bilde av meg sammen med gutten min. Et sånt klassisk bilde hvor jeg er naken, men ryggen mot kameraet. Brukte dere noe og dekket over brystene, eller brydde dere dere ikke noe om det?

Håper noen gidder å svare ::)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

em fotograf sitter opp en time til fotografering, men det tas ikke bilder i en time i strekk.. trenger småen en pause så får man det.. ikke noe problem. fotografene har jo tatt noen bilder av babyer, så de vet hva de her med å gjøre liksom.

jeg har ikke tatt sånn bilde selv, men kjenner fler som har det. og de har ikk ebrukt noe annet enn babyen til å dekke brystene.. igjen, her har fotografene sett det meste, så med mindre du er sjenert så trenger du ikke tenke på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...