Hikken Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 www.mammamilla.com Kjenner hundrelappene rister i lommeboka!
Carta Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Det var noen søte ullkjoler og kjekke MT'er der. Veldig smart med kortere seler. Men kan man egentlig handle der??? Fant ikke noen "kjøp"-knapp eller noen e-post å ta kontakt på eller noe jeg... Kanskje jeg ser dårlig???
It's all about me Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Tja, har fremdeles alle pengene i behold.
It's all about me Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Ha ha ha, smådetaljer som ikke er så viktig det vel.... )?
Hikken Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 Hehe, det la jeg faktisk ikke merke til :-) Satse på at hun/han/de finner ut av det også *;-)
MissUnderCover Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 står på høyresiden på forsiden, til info... En epostadr og oppfordring om å ta kontakt ved interesse.. hehe
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Nå skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde hatt ei lita jente. Herregud så fine og nette kjoler uten at de var klissete rosa. Synd det ikke var noe særlig til gutter der - spesielt siden hun har gutt selv.
It's all about me Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 Den infoen er lagt in ETTER at dette innlegget ble skrevet. Så tydelig en dibber som har siden.....som jeg egentlig trodde.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. januar 2009 #10 Skrevet 6. januar 2009 Ullkjolene var knallfine.. Men prisene på ullkjolene var laaangt ifra knallfine.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå