Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er gravid, fikk et svak utslag på en billigtest. Må kjøpe ordentlige tester i dag tror jeg. Har i grunnen ikke prøvd på noen flere, og vi sleit med den forrige som nå er ca 2 1/2. Har ikke brukt noe så vi visste at det var en teoretisk mulighet, men 2 år med amming og ingen mens før i sommer så trodde jeg at alderen var nådd. Er litt lamslått, men veit det eventuelt er langt fram ennå hvis testene er riktige. Mista 2 ganger i forsøket på nr. 2 så vi får se. Spennende, prøver å være likegyldig ennå men trur ikke det funker. Er 42 nærmer meg 43.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gir håp til oss andre "gamle kjerringer" her inne. Spennende! La oss få vite hvordan det går.

Lykke til!

Skrevet

Veldig spennende :-D så flott da :-D Håper alt går bra....

Skrevet

oj : D gode nyheter her inne =D Lykke til!!

Skrevet

Så gøy:-) Lykke til. ikke lett å forholde seg rolig og likegyldig no nei. Selvfølgelig skal det gå bra. Du har en nydelig unge som no skal få en bror eller søster. Heng med oss her inne da så vi får høre hvordan det går med deg.

Har du testet med annen test idag eller?

Skrevet

Vi har 2 fine gutter på 6,5 og 2,5 år, så jeg regna med at det var minstemann som var vårt siste mirakel. Fikk ikke vært på apoteket i går da det var nesten -20 grader her og bildører fraus fast etc. så jeg måtte hente unger i stedet, men tok nok en strimmeltest som var svak positiv. Litt pussig at jeg har legetime til uka fordi jeg fikk varsel fra kreftregistret at de ikke hadde noen ny prøve fra meg siden forrige svangerskap. Ikke ofte hos legen nei, han kommer nok til å flire, men er heldigvis positiv til eldre mødre siden han og kona var i 40 åra når de fikk de 2 siste.

Skrevet

Da får du ta med en urinprøve på gu ; ) Men han ser det vel på kontrollen itillegg. Koselig med nr 3 da =)) Lykke til =)

Skrevet

Gratulerer Tyr66! Er så koselig å høre at noen voksne lykkes med å bli gravide! Lykke til!! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye, tyr66, håper det er smittsomt. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...