Live har fått prinsen sin:) Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Er veldig oppgitt nå..Har gått med murringer siden 2.juledag,som har vært jevne i 2 dager nå..Var på sykehuset med datteren min i dag og tok turen innom føden for en sjekk...Men der var det hverken modent eller noe særlig åpning..Har hatt 1cm hele tiden..Hun fikk heller ikke til å strippe..Så nå har jeg mistet hele håpet..hehe..Var ikke helt forberedt mentalt på å gå over tiden, så kjenner jeg begynner å slite litt med motivasjonen for å komme gjennom dagene.. Er sliten og trøtt nå... Har hatt sex 2 ganger.. Var på do i hele går, og følte selv at kroppen begynte å gjøre seg klar..men neida:( Hadde ul termin lørdag og menstermin er i dag... Noen som har noen gode råd? Fødte 3 dager før menstermin sist,så dette er pyton!!
Tweety 2 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 hei jeg hadde også ul termin om lørdag. føles ut som en evighet siden. jeg hadde 3 cm for en uke siden. har blitt strippet 2 ganger men sitter her enda. tenkte jeg skulle ta litt lakserolje i morra tidelig.
Brillefint - Jadda! Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 En uke siden termin i dag... Dagene snegler seg avgårde og motivasjonen for ALT er borte... Gidder ikke lese bok... Gidder ikke se TV... Gidder INGENTING... Eneste som står i hodet på meg er føding! I går vasket jeg gulv og gikk tur.... I dag må jeg vel prøve meg på sex igjen, etter at jeg har gått opp og ned trappene noen ganger...
djan Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 også syv dager over i dag ..... forsåvidt glad for at det ble over nyttår , men har helt mistet troen på at det setter i gang snart ja - 2.gangs og gikk 12 d over sist så nå venter jeg på fullmånen til helgen og forsøker og ignorere smarte kommentarer fra "alle" som nok er godt ment ......;-)
den3.jentapåvei Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Er nå på -9 ifølge min menstermin, men 2 dager til ul termin. Har vært og blitt strippet og fått modningsaku idag. Hadde 4 cm åpning etter strippingen. Fikk beskjed om å dra hjem å vente på riene. Har ikke merket noe ennå...... Jeg begynner å bli lei av at det ikke skjer noe. Men det er godt å vite at det er modent og at fødselen mest sannsynlig blir ganske kjapp.....Fikk beskjed om å dra så snart jeg fikk regelmessige rier. Det er ikke noen som setter modningsakupunktur på sykehuset da, slik at ting begynte å modnes? Kan være greitt å sjekke opp!
Brillefint - Jadda! Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Heldigvis har mange forståelse for at jeg er lei. Sykepleierern som var på laboratoriet i dag på overtidskontrollen, var den samme som jeg hadde når jeg var på kontroll på termindagen. Hun sa: "Ingen baby sålangt... Nei nei... Jeg skal ikke spørre mer, for ellers blir jeg vel slått ned!" Hehe... Tipper hun har opplevd noe av det samme MEN ei jeg kjenner som fødte 3 uker før termin presterte å si til meg i går at hun kunne gått tiden ut og enda lengre uten problemer hadde det vært opp til henne.... GRRRR Hvordan i H****** vet du det? DU fødte jo lenge før! Hehe HORMONELL? JEG!?
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2009 Begynner også å bli passe lei alt maset fra alle..skjer det noe?kjenner du noe???grrr.... Først var det et sykt forventningspress og nå det nye året, og deretter maser ALLE på om han kommer snart... Tror ikke jeg tør ta den der lakseroljen, prøver heller med sex igjen!Har sittet med varme kluter og har prøvd å stimulere brystvortene.. Det eneste gode som kom utav den sjekken var vel at forventningene mine ble skrudd kraftig ned. Har jo gått på tåhev og ventet fødsel rett rundt hjørnet..Så nå vet jeg hvertfall at det ikke er tilfelle og at jeg bare kan slutte å kjenne etter..Kjenner jo når det virkelig er i gang!
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2009 Glemte forresten å tilføye at slimproppen gikk for 4 dager siden, litt og litt..Trodde ikke den gikk med mindre det var modent jeg..Har lest at fødselen kan begynne alt fra 1-7 dager etter at denne har gått..men også lengre:(
Brillefint - Jadda! Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Slimproppen? Den har jeg ikke sett noe til... Ingen andre fødselstegn heller... Men nå MÅ han jo komme i løpet av de neste 6 dagene. Utrolig rart egentlig at 6 dager virker så ufattelig lenge! Har vel noe med å gjøre at det rett og slett er vanskelig å finne på noe å fylle dagene med. Lei av spørsmål?! Jepp... Mee too...
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2009 Er du førstegangs da? Jeg hadde jo store forhåpninger om at fødsel var i gjære når den begynte å gå..Et par dager etter at den gikk forrige gang gikk jeg i fødsel... Har slitt med bekkenløsning hele svangerskapet,så det er ikke mye å gjør her om dagen..nå har det jo endelig roet seg etter alt julemaset, men husarbeid ol kan jeg bare glemme..Så d blir kjedelig hvis han lar vente på seg:(
Brillefint - Jadda! Skrevet 5. januar 2009 #11 Skrevet 5. januar 2009 Ja, jeg er førstegangs. Så det blir spennende å se hvordan min fødsel starter. Har lite plager, så sånnsett burde jeg ikke klage. Kan jo gjøre stort sett det jeg har lyst til, det er bare det at motivasjonen for å gjøre noe annet enn å få den herre ungen ut er borte Håper du kommer i gang snart, og at det blir som sist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå