Gå til innhold

Noen som bor i Tønsbergområdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nylig flyttet hit og kjenner ikke så mange. Det hadde vært koselig å bli kjent med noen gravide her i området eller i byene rundt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia:)

jeg bor på nøtterøy, regner med at det teller som tønsbergområde.

Er 25 år, forlovet og venter førstemann 10 juni. Veldig spennende dette altså:) Du da, første?

MVH Linda!

Skrevet

Heisann, bor for tiden i Horten, begynte på høgskolen nå i høst, studerer sykepleie, har termin rundt begynnelsen av juli, vil også veldig gjerne bli kjent med andre gravide i tønsberg område og omheng, så bare å si ifra=)

Skrevet

Heia! Bor også på Nøtterøy, termin 5. mai. Første barn, 34 år. Bare send en pm eller noe : )

Skrevet

Girly86...

Da går du i klassen min tenker jeg;o) Hører til her jeg og!

Hørte fra noen andre i klassen at det var i allefall en gravid til i klassen... kanskje det var deg da? ;o) Eller kanskje det er enda flere?

Moro da!

Jeg har termin 25. april jeg da... Nr. 2. Har en gutt, og dette blir nok en gutt og!

Er du og i praksis nå eller?

Skrevet

Sendte PM til deg jeg girly86:o)

Skrevet

hei:) jeg er også innflyttet til Tønsberg. Riktignok for noen år siden. Kunne også tenke meg å bli kjent med flere i samme situasjon (gravid) i området. Er 26 snart 27 år og gravid med første. Termin i slutten av April.

Skrevet

Hej. Bor också på Nøtterøy och flyttade hit för lite mer än ett år sedan. Har termin 21 maj och det blir första barnet. Fyller 33 (ojdå..) till våren. Jag skulle gärna planera in en fika någon eftermiddag/kväll och få prata lite graviditet.

Skrevet

Hei alle her!

Bor også i Tønsberg. 26 og venter vår første.

Hadde vært kjempe koselig å bli kjent med flere fra område.

Hva med litt mat eller en kaffe på brygga?

Skrevet

Det hørtes ut som en hyggelig plan, utålmodig26 med spire : )

Skrevet

Hei

Jeg er også fra Tønsberg. Er 29 år og venter en liten gutt i slutten av april. Det er vår første.

Skrevet

Er det noen av dere med termin i april/mai som har vært hos jordmor å fått noe info angående slike barselgrupper? har foreløpig bare vært hos lege selv. hørt av andre at disse gruppene er veldig gode å ha. Man blir jo liksom i en egen boble når man er gravid:) å etterpå.

Skrevet

Vad många vi är som ska ha barn till våren! Jag hänger gärna med på en träff. Hur ser det ut för er andra någon gång i nästa vecka?

Till Liten tass med tut ventes så pratade jordmor på Nøtterøy om att det blir en barselgrupp efter födseln här. Jag hade gärna haft en "gravidgrupp" också ;-)

Skrevet

Så gøy at vi er så mange.

Sender et lite tips www.yogabodysoul.no yogakurs for gravide i Tønsberg.

Jeg føler meg i elendig form, noen som vet om noen tips i området?

Jeg er helt med på å møtes. Det hadde vært superkoselig.

Skrevet

Skal vi prøve å få til et lite kaffetreff til uka en gang?

Hva passer for flest? Dag, ettermiddag, kveld? Hvilken dag og hvor?

Noen som er med?

Skrevet

Vad det gäller en kaffe (fast det är mest the på mig nu för tiden) så gärna efter jobbet (dvs efter 15.30) för min del. Jag är väldigt flexibel och kan få till det alla dagar nästa vecka. Jag har inte hängt så mycket på fik här i stan så där får gärna någon annan komma med tips.

Frida- Ska du börja på gravidyoga på body&soul? Jag har anmält mig till Ananda yogasenter med gravidyoga som startar nu den 22 januari. Jag har inte testat yoga där själv, eller hört om någon som gått gravidyogan men har fått Ananda anbefalt av en person jag jobbat med. Känner också att formen kan bli bättre igen!

Vad kul om vi ska ses!!! :-)

Skrevet

Hehe...kaffe ja.....Har aldri drukket en kopp kaffe i hele mitt liv. Men syntes det høres så rart ut og møtes for et glass brus :)

Passer for meg alle ettermiddager til uka også.

Flere som vil henge seg på en kveld?

Skrevet

Hei jenter.

Hvor finner jeg mere info om yogakurset til Ananda?

Jeg møter dere gjerne en ettermiddag neste uke. Det passer ikke for meg på mandag, tirsdag eller onsdag. Huff, mener ikke å være vanskelig se hva dere andre kan så ser jeg om jeg har flaks. :oD ellers så kan jeg alle dager uken etter.

Det blir gøy å møtes.

God helg

Skrevet

legger dere ut treff på bim-treff sidene`? eller er det lukket for bare dere på tråden?

syns det er så lite aktivitet for tønsberg der inne skjønner dere...

Skrevet

Hei alle sammen!

Har satt opp et treff i Tønsberg på treff-sidene.

Mandag 19. januar kl. 18.00 på Pizzanini.

Håper noen av dere har lyst til å være med!

Kan dere ikke skrive dere på på treffsidene, så vi ser hvor mange vi blir

i tilfelle vi blir mange og bør bestille bord!

Skrevet

jeg blir gjerne med :)

kan vel stort sett når som helst på ettermiddagen

Skrevet

så flott at dere satt den opp på bim-treff.

Er jeg velkommen selv om jeg ikke er 2.trimester før til torsdag? :)

Skrevet

Selvfølgelig er du velkommen!

Alle gravide i nærheten er velkomne, jo flere jo bedre!

Skrevet

Jag kommer med nästa måndag, skrev det på BIM-treff sidan också. Tänkte jag kan stå med magen i vädret och prata svenska högt så har vi något att samlas runt ;-) (borde ju inte vara så många gravida svenskor på Pizzanini).

Mer info om gravidyoga finns på www.ananda.no

Kul att ses!

Skrevet

Hei alle sammen!!

Så moro å se at det er flere som er nye i Tønsberg og som samtidig er gravide. Jeg flytter til Tønsberg i løpet av sommeren (etter at «tulla vår» er født), men er ofte på besøk i Tønsberg. Hadde derfor vært koselig å få med meg noen av treffene, så jeg blir litt kjent. Den kommende barnepappa er herfra, men alltid moro å få sine egne venner også :o)

Får nok ikke med meg første treff, men håper virkelig det blir flere treff. Da skal jeg være på plass!!! Kos dere masse på mandag :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...