Gå til innhold

Mange nyttårsslankere ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som skal starte et sunnere liv og forhåpentligvis bli litt slankere?

Her har vi startet med knekkebrød og 1 times tur i dag, tungt med vogn og mye snø... Og så blir det litt rocking bare jeg får herdet meg for rockeringen igjen.

Satser på å få bort de 5 kiloene for mye som alltid har vært der. Iallefall få igjen midjen etter fødselen.

Noen som har prøvd vektklubben til grete roede? Gratis så jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg skal også ned rundt fem kilo.

 

Jeg liker den til vg bedre, for der slipper man å regne ut kaloriene selv. Man bare plotter inn hv man har spist, så "vet" maskinen hvor mange kalorier det er. Det er mye enklere. Tenkte å medle meg inn igjen der i dag (har vært medlem tidligere, med hell).

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...