mastermind Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Flere som skal starte et sunnere liv og forhåpentligvis bli litt slankere? Her har vi startet med knekkebrød og 1 times tur i dag, tungt med vogn og mye snø... Og så blir det litt rocking bare jeg får herdet meg for rockeringen igjen. Satser på å få bort de 5 kiloene for mye som alltid har vært der. Iallefall få igjen midjen etter fødselen. Noen som har prøvd vektklubben til grete roede? Gratis så jeg..
Espoir Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jepp, jeg skal også ned rundt fem kilo. Jeg liker den til vg bedre, for der slipper man å regne ut kaloriene selv. Man bare plotter inn hv man har spist, så "vet" maskinen hvor mange kalorier det er. Det er mye enklere. Tenkte å medle meg inn igjen der i dag (har vært medlem tidligere, med hell).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå