rosa76 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Har sikkert tatt 20 tester siste året, og så har mensen kommet dagen etter..Nå er det gått fem uker siden forrige mens og tre uker etter eggløsning og jeg blør fremdeles ikke!!! Har hatt murringer i ei uke og trodd at mensen skulle kommet, men neeeeida:-) Kjøper test i dag. Kan nesten ikke vente!!! Husker dere om dere følte svake mennsmerter helt i starten? Har bare vært gravid to ganger tidligere..hehehe..men husker ikke det selv. Er så spent nå at jeg bare MÅ spør:-)
Plutselig_gravid Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jepp, i mitt første svangerskap gikk jeg liksom å ventet på mensen. hadde symptomene på at den skulle komme, men den dukket aldri opp:) Må oppdatere oss når du har testet da:) Lykke til!
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Hadde det sånn jeg også. Ingen andre symptomer enn mensmurringer. Gratulerer og lykke til!
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg også - mensmurringer men ingen mens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå