Gå til innhold

flere som har verdens snilleste baby eller?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 5 månder og han er verdens snilleste tror jeg;)Han legger seg rundt syv åtte tiden på kvelden, så sover han helt til klokken halv ti på morgenen da spiser han så sover han til elve igjen. så får han mat rundt tolv tiden og sover enda en gang rundt en time. og rundt tre tiden så vill han jammen meg sove igjen:) og sover da en time igjen.han er alltid blid og fornøyd!!

flere som har det sånn som meg eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle babyer er snille uansett. Synes det høres så dumt ut. Men ja, jeg har det sånn jeg også :-)

Skrevet

Ingen babyer som er slemme da....

Vi hadde sånn med begge våre jenter fra de var 2-3 mnd. Sov til 10 - 10.30. Var våken liten time før de sov et par timer, våken time/halvannen før de sov et par timer igjen. Hørte aldri at de gråt:) Det har de forsåvidt aldri gjort. Eldste er nå 4 år og minste 17 mnd. Veldig rolige barn:)

Skrevet

sa heller ikke at noen babyer er slemme jeg! synes alle er bare vakre og herlige små vesner. mente ikke at noen er slemme. bare lurte på om det er flere som har det sånn. jeg har nemlig tre tante barn og ingen av de har vært sånn, men de har vært snille og vakre for det. men må jo si at det er litt deilig, å si at jeg er ikke en sliten mor, slik jeg var de første tre månedene for da hadde han kolikk. og nå bare nyter jeg tiden med min vakreste liten gutt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...