♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Minsten på snart 7 mnd. har fått et utslett på størrelse med en femtiøring rett ved siden av munnen. Er helt rødt. Noen som vet hva dette kan være? Har hatt det et par dager nå. Har jeg hørt noe om utslett ved tannfrembrudd eller tar jeg helt feil? Har ikke fått tenner enda da, men det klør og klør.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Snuppa har hatt det (rødt, litt "klumpete" med tendens til å kunne flasse etterhvert), men jeg har tilskrevet det kombinasjonen vinter og sikkel/klamhet rundt smokk. Hun har hatt det senere også, men hos oss har det vist seg at det er mild eksem (pappaen har atopisk eksem som ter seg på samme måten men større i utstrekning). Smører med en god krem fra Avêne (cicalfate facial repair cream) fra apoteket.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Håper ikke det er atopisk eksem. Eldstesnuppa har mye av det, men har aldri hatt i ansiktet.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Snuppa her har fått det igjen i kortere perioder alle vintrene til nå, men det er aldri mer enn "en femtiøring" som du sier, og med litt kuldekrem eller liknende holder det seg fint. Men jeg husker det var mer av det i den perioden hun fikk tenner/siklet mye. Vet ikke om det "heter" eksem det snuppa mi har, men har bare antatt det siden det ser likt ut som det pappaen hennes har ) Og heldigvis ser det ikke ut til å plage henne noe.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 Ja, for det ligner jo på atopisk eksem dette også. Har bare ikke sett det i ansiktet før og bare en flekk. Er nok helt sikkert det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå