Dagros med gutt Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Ja, IKM er i dag, og nå skal jeg i postkassa for å hente "Billigtester" jeg bestilte rett før helga... Veldig spennende. Har ventet siden SA i mai, så nå håper jeg den sitter! Følger med dere jenter, selv om jeg ikke er så aktiv å skrive selv. Godt å se at en ikke er alene med alle tanker og spørsmål! Well, off to testing...
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 krysser fingrene for deg!!! Har selv vært til inkjøp av wild jam tabletter....håper det gjør susen!
Dagros med gutt Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Hva er Wild jam tab? Har ikke hørt om det.
Kreps80 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Lykke til med det! Jeg går og håper selv siden mensen ikke har kommet, ikke spotting en gang. Tok en billig test i går morges som var negativ men skal dra og kjøpe clearblue idag for jeg må vite. Jeg hadde en SA i juli. Kanskje det er vår tur nå!
Dagros med gutt Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 Kontrollstreken var kraftig rosa, men testingstreken er svært svak rosa...betyr det at det kanskje vil slå positivt ut på morgentesting?????
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Ooooiii, har du fått positivt utslag altså? Billigstrimlene kan være svake lenge de, men de er ihvertfall sikre. Gratulerer med spire!!!!
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 oi oi oi Gratulerer! Håper den har satt seg godt fast denne gangen!! Litt misunnelig, men glad for deg blir nok min tur snart også!
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 wild jam tab, er tabletter laget av yamsrot... skal vist hjelpe om man vil bli gravid... Men skal ikke brukes etter man r blitt gravid
Lotta2010x2012 Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Så gøy!! Gratulerer så mye!! Men skriv i morgen også da, når du har tatt men morgenurin:)
Dagros med gutt Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2009 Ja, da testet jeg igjen i dag tidlig...og streker er litt mørkere rød i dag. Det betyr vel et POSITIVT UTSLAG! "Liten venn" er altså i magen:-) Håper bare det går bra denne gangen....
Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 6. januar 2009 #11 Skrevet 6. januar 2009 Gratulerer såååå mye!! Du har nok en liten en på gang skal du se! :-) Håper det går bra denne gangen! Selv har jeg IKM i dag eller i morgen, men regner med at TR kommer om ikke lenge... :-( Tok en test på søndag, den var negativ. Det var 3-4 dager før IKM vel og merke da men.. Som jeg har skrevet her inne tidligere denne pp har jeg ingen symptomliste (ingen symptomer i det hele tatt fakktisk) selv om vi hadde masse sex både før og under EL.... Men men... Kan jo være et liiiiiite håp enda... :-) Lykke til videre, Dagros! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå