Kjærlighet <3 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Vi fikk se en liten klump inne der :-) Vi så ikke hjertet slå, men hørte det (innvendig ul). gyn mente jeg er 11 dager kortere på vei en det jeg mener det skal vanskelig gjøres..men satser på at det bare er fosteret som vokser i rykk og napp og at det har vokst litt lite akkurat nå...men at det vil ta seg opp... og det var litt mye fostervann. Men det gjorde visst ikke noe nå. Skal tilbake 1.februar. han tok også en celleprøve av meg. Og når jeg kom hjem hadde jeg blødd litt...Men det var "utvannet" litt oransje.. Så regner med det bare er etter celleprøven ? han sa det kunne blø litt.. Så jeg er litt beroliget, men det med størrelsen og fostervannet får meg til å ikke slippe gleden helt løs enda...
ifie Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Så flott at dere kunne høre hjertet, da! Beveget den på seg? Hva gjør det at det er mye fostervann?
Kjærlighet <3 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Den beveget ikke på seg nei, det er det for tidlig til... Aner ikke hvorfor det er mye fostervann egentlig... Spurte ikke mer siden han sa det ikke gjorde noe så tidlig.. Skulle spurt kjenner jeg, skal innom detr i morgen og levere noen papirer.. Kan jo høre om jeg får prate litt med han da :-)
LilleSolaMi<3 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 hei! jeg ble flytt noen dager fram på ul i uke 6,men en litt senere ul ble jeg satt hele to uker tilbke igjen! så ved ordinær ble jeg satt frem igjen=) så de er noen luringer med den voksingen sin altså=)
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Så bra at du fikk høre hjertet slå! Han vet nok hva han snakker om, så hvis han mener at det ikke er noe å uroe seg for, så er det nok ikke det heller! Når er den "nye" terminen da?
Kjærlighet <3 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2009 29. aug kom han frem til.. Jeg kommer uansett til å be dem ta hensyn og sette meg i gang tidligere. 23 aug-08 ble Aileen født, 27 ug ble hun akutt syk, 29 aug får vi beskjed om ikke operasjon. og så følger det på med ubehagelige dator frem til hun døde 6-sept. Har hørt dem pleier å være behjelpelig rundt sånne datoer.. Jeg er jo fjerdegangs så dem er ikkelike restriktive på å sette meg i gang ifht en førstegangsfødende. Kroppen har jo vært gjennom dette før...
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Ok. Ja, du har nok å tenke på på de forskjellige datoene, nestemann burde jo få sin egen "dag" slik at Aileen får ha sine dager "alene". Får håpe du møter på snille forståelsesfulle mennesker på sykehuset da! Er jo alltid en og annen gretten lege/jordmor som "vet best".
Gjest Skrevet 6. januar 2009 #8 Skrevet 6. januar 2009 Bare lurte på hvor stor spiren din var på ul? Har vært på maaaange jeg så da kan vi sammenlikne. Var på ul på lørdag og da var spiren 7,8 mm, hun sa det tilsvarte 6+3 og jeg var 7+1 men siden det er prøverør så vet jeg nøyaktig befruktningstidspunkt. Var på ul igjen i går 7+3 og da var spiren vokst til hele 11,2 mm og gyn sa det stemte helt overens med hvor langt jeg er på vei. Så de vokser virkelig i rykk og napp! Samme var det med gutten min. Uke 6+5 var spiren bare 4,3 mm men et par uker senere akkurat på gjennomsnittet. Jeg har etter mine beregninger termin 23.August, etter legens 24.August.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå