Gå til innhold

August 2009


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gruer meg sånn til lillegutt skal i barnehage og jeg skal jobbe igjen. Klarer ikke se for meg at det skal gå i det hele tatt nå som han ligger her og sover på meg..Vet jo at han er ett år da, men så liten. Bare noen tanker om året som nettopp har startet. Tar alltid sorgene på forskudd jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi i samme båt. Tenker også ofte på den dagen jeg ikke får lov til å være hjemme med gullet og bare kose meg sammen med han. Skal prøve å begynne rolig i en 60% stilling, om jeg får det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det hadde vært deilig med 60% stilling. Her blir det 9-5, dvs. hjemme seks, og han skal vel legge seg 7. Uff, det er så trist, men 8 mnd til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, ja med lange arbeidsdager skjønner jeg at dere gruer dere. Du vurderer ikke å bytte jobb, gå ned i stilling el?

Jeg skal begynne i 30% stilling allerede 1. april, og gleder meg! lillegutt skal de første mnd være med meg på jobb, da arbeidsplassen og mine gjøremål der er veldig fleksible. deretter håper jeg å få en 50 % stilling som lærer da det er det jeg er utdannet som. Jeg ser fram til å begynne i arbeidslivet igjen og til at lillegutt skal få omgås andre barn. Men vil ikke jobbe 100% så lenge vi har råd til at jeg ikke må gjøre det da. Ta ikke sorgene på forskudd, en vakker dag skal de begynne på skolen, og da tror jeg man har et sosialt forsprang hvis man har vært i barnehage. jeg var aldri i barnehage, og tror det er en av årsakene til at jeg har problemer med å finne meg tilrette med nye mennesker i nye miljøer... kanskje?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...