*inepetrine* Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Non som kan beskrive kynnere for meg? Hvordan merker man forskjell på dette og rier?
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Kynnere oppleves hos meg som at magen blir kjempehard og litt "sprengt" på en måte...det kan være ubehagelig, og noen ganger må jeg stoppe helt opp med hva jeg driver med og bare vente til det går over. En kynner kan vare lenge, faktisk i oer 10 minutter... Kommer oftest når en er i aktivitet. Rier en annerledes...de starter svakt og bygger seg mere opp på en måte....kan kjennes både i magen og ryggen...i starten er de korte og vil gradvis holde i lengre for hver gang. Rier gir seg ikke dersom du legger deg ned og slapper av...de vil fortsette uansett...kynnere gir seg dersom du legger deg nedpå. Huff, ble rotete dette....menmne..
*inepetrine* Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Takk for svar. Kan de kjennes litt ut som mageknip/menssmerter?
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg synes kynneree kjennes ut som om en er veldig mett på en måte, hehe. hele magen strammer seg og blir hard, og en kjenner veeeldig godt at den er stram, både utenpå og inni. mine kynnere slutter ikke selvom jeg legger meg ned lenger, de har blitt ganske kraftige de siste ukene,.. Og nei, det er ikke rier, da har i tilfelle fødselen min vart i mange mange dager til nå, hehe;) Syns ikke de minner om menssmerter heller forresten:)
rigmora Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Når jeg har kynnere så føles det som om klærne jeg har på meg er altfor stramme. Begynner alltid å dra i bukselinningen, men det hjelper jo ikke. Er magen som strammer og er hard. Og så kan jeg få problemer med å stå rett i ryggen. Må bøye meg fremmover el ligge i fosterstilling... men det kommer jo litt ann på hvor kraftige kynnerene mine er da. Får det ofte etter aktivitet, men kan komme ellers også. De kan være korte el neste holde på en hel dag hos meg.. finnes ingen mønster i det.. tror det er en stor forskjell fra rier, for de skal visst være veldig regelmessige. Men det er ikke farlig da =) Livmoren som øver seg litt bare.
baby ventes 11 mars :) Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 føler det som en rar varm følelse pluss at pulsen noenganger stiger også blir livmora helt hard... litt sånn orgasme følelse bare ikke orgasmen , he he.
Mia77 Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Signerer denne. Magen blir steinhard, og jeg får høyere puls og blir heit i toppen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå