Gå til innhold

Han bare sover og sover og sover...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten hadde gledet seg til å komme i bhg igjen idag, men da jeg vekte han i morges, så hadde han nesten 39 i feber. Ergo han måtte være hjemme. Spurte om han ville stå opp, men han ville gå og legge seg igjen. (Han sovnet kvart over åtte igår, så det er ikke fordi han har vært sent oppe).

Vært innom og sjekket han hele tiden (hvertfall føles det sånn), og han er ikke febervarm lengre, men sover og sover og sover.. Han sover jaggu enda! Vekte han isted, og spurte om han ville stå opp, men han ville sove.. Var trøtt sa han.. Spurte om han hadde vondt noenplass, men det hadde han heller ikke..

Så jeg har bare latt han sove... Men kanskje det er på tide å ta han opp? Blir jo nesten bekymret her, han bruker jo ikke sove såååå mye... Har han aldri gjort før... =/ Ikke har han fått spist eller drukket noe heller.. (Han er fire år).

Huff.. Dette er jo litt rart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kanskje latt han sove. Er ikke lenge siden tulla mi ikke var i slag heller. hadde ikke noe særlig feber, men sov masse ja. Og spiste ingenting. Ho tødde opp når kvelden kom, spiste mat og la seg til vanlig tid.

Skrevet

Ja, er det jeg skal prøve på.. Vet jo når jeg selv ikke er i form, så er det jo ingenting som er bedre enn å sove og sove og sove.. ;) Er bare så merkelig når _han_ sover så lenge lixom, han har aldri vært noe sovedyr... Er OFTE innom og sjekker han ja.. ;)

Skrevet

Dakal liten... =/ Kom tuslende opp i halv tre tida, da ville han _ikke_ stå opp, men gå i senga mi og legge seg. Men jeg fikk tatt han med på badet, skiftet til klær og tatt han med på stua. Der har han ligget i sofaen, og sooooovet... Har drukket en halv kopp vann, og en halv kopp saft.. Vil ikke ha mat eller noe... Synes så synd på han... Får vel flytte han over i senga etterhvert, men jeg kommer til å sjekke han ofte... Blir jo litt ekstra bekymret når han sover sånn... =/

Skrevet

Neimen, stakkars Minsten da :-/

Håper han sover det av seg (og han ikke våkner kl 3 i natt lys våken - hi hi)

Skrevet

Hehe, ja sant... Er det jeg er litt redd for.. ;)

Synes bare det er så rart, for han har ikke feber lengre, og ikke noen andre "plager"... Han vil bare sove.... =S

Msn da? Har ting å fortelle ;)

Skrevet

Knotten her, som er 7,5 mnd har vært sånn de siste par dagene hun også. Feberen er dog blitt helt borte, før denne enorme trøttheten kom snikende...

Skrevet

Sovesyken.. ;P

Han våknet nu da, så skal bli spennende å se om han vil legge seg... Høhø...

Skrevet

Uff da, stakkars liten.. Får håpe han tør opp snart!!

MEG da, jeg er på msn!!!

Skrevet

Er der nå, er der nåååå! =D

Skrevet

OPPDATERING;

Nå er det dag to med soving.. Har ikke fått i han noe mat, og minimalt med drikke... Vurderer å ringe legevakta etterpå, for å høre med de.. Er jo ikke normalt at han skal sove sånn vel? Ikke har han feber heller...

Noen som har vært borti lignende?

Skrevet

syns du skal ringe, jeg vil kalle det ganske nedsatt almenntilstad og da skal man jo kontakte legen...

Skrevet

Ja, jeg har egentlig bestemt meg for å ringe de... Om ikke annet for å snakke med de... Vente til de åpner klokka fire..

Skrevet

God bedring til lillemann. Ikke noe gøy å være bekymret for barna.

Klem til både deg og R:-) Skal se det retter seg snart igjen.

Skrevet

Ville nok ringt hvis han bare sover i dag og ja. 1 dag er greit, men to dager er jo litt rart.

Skrevet

Dette er ikke normalt!

Fikk du tak i de og hvordan går det?

Skrevet

Hei =)

Ringte legevakta, og de sa vi burde komme ned så legen fikk se på han. Han så gjorde, og etter en titt i halsen hans, så kunne han konstatere at han hadde halsbetennelse. Men den kom av virus, så det var ingen vits i å gi noe for det.

Etter vi kom hjem, så har han kvikna til litt. Så nu har han sittet her og spist en haug med brødskiver.. Hehe. Har jo nesten to dager å ta igjen for så ;)

Hvertfall utrolig deilig å se at han har kvikna til slik! Var ekkelt når han bare sov og sov og sov... Men nu vet jeg jo hvertfall hvorfor =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...