Blopp1 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 anbefale en bra plass på ei KANARIØY,eventuelt ett bra hotell??? Vi tenkte å ta en tur i mars,og er litt usikker på hvor vi skal dra. Vår sønn på 18 mndèr skal bli med på sin 3 sydenreise;-)))))))
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Sunving resort arguineguin, helt fantastisk! Ligger i arguineguin, helt sør på gran canaria (rett ved puerto rico). veldig koselig hotell , kjempekjekt for familier. koselig liten by, og kort vei til puerto rico. Stoooooort basseng. Obs - prøv å få hotellrom som ligger på andre siden av showscenen, vi fikk problemer med sovinga til småen fordi hun våknet sånn av showet. samtidig er det jo kos å kunne sitte på altanen og se på showet da, for de er utrolig flinke=) spørs hvordan gutten er på sovinga=) Ville absolutt reist der.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 her er bilder: http://images.google.com/images?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q=sunwing%20resort%20arguineguin&um=1&sa=N&tab=wi
* 5 om dagen * Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 har ikke vært her selv,da vi alltid reiser til et annet barnevennlig sted i playa del ingles, men her er link til å bestille den sauen nevnte i sitt innlegg. http://www.ving.no/sunwing/sunwingHotelMaster.aspx?categoryid=1®ionid=-1&countryid=6372&areaid=6409&resortid=6373&hotelid=9621&itemId=9621&filterOnCategoryId=2&hotelareaid=15040
Blopp1 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 Hvilket hotell reiser dere til på playa`n???
Blopp1 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2009 Vi har sett litt på dette hotellet,og der ser d jammen flott ut :-) !!! D er litt fullt der i den perioden vi skal reise,så d var veldig lite å velge i :-(
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Det var dumt da :-( Men det er et helt nydelig hotell, kommer absolutt til å reise tilbake der. Du trenger ikke gå utenfor området engang, egentlig, du har jo basseng, restauranter, butikk, spa, treningssenter, spillehall, datamaskiner og alt du måtte trenge på hotellområdene=) Vil anbefale frokostbuffet, og gjerne også lunsjbuffet - det er utrolig mye mat å velge mellom til måltidene, og ikke er det dyrt heller! Hehe, jeg spiste sydenrundstykker med philadelphiaost og skinke til det tøt ut av ørene på meg...=P Middagsbuffeten var litt kjedelig, men på den ene restauranten har de gratis buffet til barna når de voksne bestiller lunsj eller middag der. Tror aldri jeg har vært på et så bra hotell før - utrolig service var det også. Vi spurte jo om å få bytte rom pga bråk fra showet, og fikk et større rom med gedigen altan. Når vi sa ifra om maur på terrassen kom det 3 vaskedamer løpende og sprøyta vilt og beklaget seg masse, hehe. Vaskedamene stilte tilogmed bamsene og lekene til småen pent opp på rad og rekke, og ordnet og styrte mens vi var borte... Deilig!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 sauen.. der ble jeg også litt giret på å reise. hvis dere skal tilbake dit, så kunne vi jo kanskje reist sammen?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Det må vi gjøre=) Vi kommer garantert til å reise tilbake ihvertfall... Kom dere dere til syden i høst egentlig? =)
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 5. januar 2009 #10 Skrevet 5. januar 2009 Jeg anbefaler også Sunwing resort Arguineguin, helt fantastisk hotell. Eneste minuset var lang vei til stranda, men bassengområdet er kjempestort.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. januar 2009 #11 Skrevet 5. januar 2009 det høres bra ut. nei vi hadde jo en del steder vi hadde lyst til å reise. men jeg var ikke i form. nygravert vettu så det endte med en tur til gol. spa ferie på pers hotell. det var fantastisk deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå