mamma til tre prinsesserღ Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Nå er det 3 uker igjen til babyen kommer... og da burde vi kanskje få tak i stellkommode snart. =) Jeg har sett litt på Finn, og sett noen fine der, men er det noen som har noen gode forslag? Trenger en med noen skuffer, slik at vi får puttet litt klær oppi der. Hvor kan jeg få tak i en som heller ikke er alt for dyr??
*lilleme* Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 kjenner du ingen som kanskje kan ha en evn. til låns? hvis ikke er det jo en mulighet å bruke en stelle-matte på en kommode, å bade i balje..
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Trenger ikke en kommode som kan bades i. Har badebalje. Men ønsker en kommode hvor jeg kan legge stellematten inn og ut. Slik at babyen ikke blir liggende på tvers når vi skal skifte på.
Dr. Google Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 På jysk har de en fin hvit på tilbud :-) 1000kr. er tre skuffer å noen hyller på siden. Tror denne er sånn at du steller babyen sånn som du beskriver, altså mot deg å ikke på tvers. Se på jysk.no , tror de har den der
Endelig på vei :-) Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Jeg kjøpte den på jysk, akkurat fordi jeg ikke ville ha med badebalje, men med skuffer. Er kjempefornøyd med den! Ikke kostet den så mye heller. Lykke til! :-)
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2009 Jeg var inne på Jyskno rett før dere foreslo det her! Så jeg drar ned i morgen og kjøper den! Så fin ut på bildet ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå