meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er vill og gal etter hjemmelagde smoothies med ananas og frosne jordbær:) nam nam nam Og kjøtthungeren er fremdeles stor.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 syrlige ting er jo veldig godt om man er litt uggen. har du smakt den appelsin- og bringebærjuicen? den er himmelsk.
Mammsenvokser Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg spiser kun fruktsalat med krem (vanlig krem blanda med vanilijekrem!!) og eplejucie. Er det eneste som duger, kvalm hele døgnet
ifie Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Jeg orker stort sett ingenting for tia, men smoothie hørtes faktisk ganske deilig ut! Iskald og frisk... mmm
Pitty Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Hmmm dette fristet. Er Kvalm kostant selv, og kaster opp alt jeg spiser omtrent. Helt forferdelig, men får bare holde ut, alle sier det blir bedre så jeg for stole på de.....er 10+2
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2009 Ja, prøv en smoothie. Om du ikke får i deg noe næring burde du blande litt biola eller drikkeyoghurt i også det er kjempegodt og smart når man er sulten men ikke får i seg ting.
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Vittig.......Jeg har også dilla på smoothies.Liker best med vaniljeyogurt og frosne skogsbær..mmmmmmmmm!!
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2009 He he, jeg er mest på de med bare frukt da. Men når jeg er sulten er de med f.eks. drikkeyoghurt med kirsebærsmak + frosne jordbær veldig gode;)
Bråksilla og lille pille Skrevet 5. januar 2009 #10 Skrevet 5. januar 2009 Jeg spiser alt jeg kommer over jeg.Men er noen favoritter som ostepopp,pizza,boller og sjokolade... Er heldigvis ikke kvalm:-) Hvis denna appetitten fortsetter kommer jeg nok til å bli ganske STOR...
Fallerifallera Skrevet 5. januar 2009 #11 Skrevet 5. januar 2009 Ikke dilla på en eneste ting dessverre, pga kvalmen, men det går endel mandariner i løpet av en dag! Smoothie var jo ingen dum ide!
MiMa09 Skrevet 5. januar 2009 #12 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er konstant kvalm og har i det store og hele ikke lyst på mat. Likevel spiser jeg mer enn normalt. Men det er fordi en kollega sa en gang at da hun var gravid var det eneste som hjalp å spise, så det tror jeg på og har konstant et eple eller knekkebrød tilgjengelig. Men har ingen diller, har ikke helt skjønt den der ennå. Men er ikke mer enn 6+2. Når kan jeg forvente at dillene kommer?
*Hønemor81* Skrevet 5. januar 2009 #13 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har dilla på appelsiner, og drømmer også om smoothies, samt ferkspresset appelsinjuice. En annen ting som også har fristet meg er slush og sorbetis. Tror at denne kvalmen gjør at vi nok for lyst på alt som er friskt og godt.hehe Nederst på listen over ting jeg absolutt IKKE har lyst på ligger kaffe og fisk. ugh..
meg & to små vampyrer Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 5. januar 2009 Kaffe er ute ja. isj. MiMa: mine diller er bare som litt ekstreme lyster, litt sånn "åååå, nå hadde det vært sååå godt med det..." og så klarer man ikke helt slutte tenke på det.. før man får det:) Jeg fikk de i uke 7-8 eller noe sånt. kom vel med kvalmen, da blir man jo ekstra kresen på hva man kan tenke seg å spise.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 5. januar 2009 #15 Skrevet 5. januar 2009 fikk akkurat ekstremt lyst på maiskolber med smør og salt! vet ikke om det er en dille akkurat, men...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 5. januar 2009 #16 Skrevet 5. januar 2009 fikk akkurat ekstremt lyst på maiskolber med smør og salt! vet ikke om det er en dille akkurat, men...
ifie Skrevet 5. januar 2009 #17 Skrevet 5. januar 2009 DET kunne jeg også ha spist nå! Men den måtte vært ordentlig varm! mmmmm.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå