Gå til innhold

Hva slags mat har dere dilla på for tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vill og gal etter hjemmelagde smoothies med ananas og frosne jordbær:) nam nam nam

Og kjøtthungeren er fremdeles stor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syrlige ting er jo veldig godt om man er litt uggen.

har du smakt den appelsin- og bringebærjuicen? den er himmelsk.

Skrevet

Jeg spiser kun fruktsalat med krem (vanlig krem blanda med vanilijekrem!!) og eplejucie. Er det eneste som duger, kvalm hele døgnet :(

Skrevet

Jeg orker stort sett ingenting for tia, men smoothie hørtes faktisk ganske deilig ut! :) Iskald og frisk... mmm :D

Skrevet

Hmmm dette fristet. Er Kvalm kostant selv, og kaster opp alt jeg spiser omtrent. Helt forferdelig, men får bare holde ut, alle sier det blir bedre så jeg for stole på de.....er 10+2

Skrevet

Ja, prøv en smoothie. Om du ikke får i deg noe næring burde du blande litt biola eller drikkeyoghurt i også:) det er kjempegodt og smart når man er sulten men ikke får i seg ting.

Skrevet

Vittig.......Jeg har også dilla på smoothies.Liker best med vaniljeyogurt og frosne skogsbær..mmmmmmmmm!!

Skrevet

He he, jeg er mest på de med bare frukt da. Men når jeg er sulten er de med f.eks. drikkeyoghurt med kirsebærsmak + frosne jordbær veldig gode;)

Skrevet

Jeg spiser alt jeg kommer over jeg.Men er noen favoritter som ostepopp,pizza,boller og sjokolade... Er heldigvis ikke kvalm:-) Hvis denna appetitten fortsetter kommer jeg nok til å bli ganske STOR...

Skrevet

Ikke dilla på en eneste ting dessverre, pga kvalmen, men det går endel mandariner i løpet av en dag! ;) Smoothie var jo ingen dum ide!

Skrevet

Jeg er konstant kvalm og har i det store og hele ikke lyst på mat. Likevel spiser jeg mer enn normalt. Men det er fordi en kollega sa en gang at da hun var gravid var det eneste som hjalp å spise, så det tror jeg på og har konstant et eple eller knekkebrød tilgjengelig. Men har ingen diller, har ikke helt skjønt den der ennå. Men er ikke mer enn 6+2. Når kan jeg forvente at dillene kommer?

Skrevet

Jeg har dilla på appelsiner, og drømmer også om smoothies, samt ferkspresset appelsinjuice. En annen ting som også har fristet meg er slush og sorbetis. Tror at denne kvalmen gjør at vi nok for lyst på alt som er friskt og godt.hehe

Nederst på listen over ting jeg absolutt IKKE har lyst på ligger kaffe og fisk. ugh..

Skrevet

Kaffe er ute ja. isj.

MiMa: mine diller er bare som litt ekstreme lyster, litt sånn "åååå, nå hadde det vært sååå godt med det..." og så klarer man ikke helt slutte tenke på det.. før man får det:)

Jeg fikk de i uke 7-8 eller noe sånt. kom vel med kvalmen, da blir man jo ekstra kresen på hva man kan tenke seg å spise.

Skrevet

fikk akkurat ekstremt lyst på maiskolber med smør og salt! vet ikke om det er en dille akkurat, men...

Skrevet

fikk akkurat ekstremt lyst på maiskolber med smør og salt! vet ikke om det er en dille akkurat, men...

Skrevet

DET kunne jeg også ha spist nå! Men den måtte vært ordentlig varm! mmmmm..... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...