Gå til innhold

Nåken som har tenkt på navn allerede????


2prinsesserogbim

Anbefalte innlegg

Vert kjekt å vite.... Holde på å finne navn... Like navn som ikkje er så veldig vanlig, men skal heller ikkje vere heilt uvanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg kunnet bestemme alene så hadde jeg vært ganske sikker på hva det skulle blitt om h*n ble født i dag, men det kan jeg ikke så jeg venter med det til mannen er mottakelig for å tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp guttenavn er klart, jentenavn må vi jobbe litt med :)

 

Vi har nok i følge andre nokså spesielle navn på våre to og det blir det også på nr 3. Elsker at barna har navn som "ingen" andre har og både barna og vi er stolte over flotte og annerledes navn.

 

Kan ikke dele navnene helt enda da jeg fort blir gjenkjent av venner som vi vil vente litt med å fortelle til :)

 

Deler gjerne etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestemte oss for navn i går, så nå er begge klare... Eg valgte guttenavn og han jentenavn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, det var kjapt - jeg tror ikke mannen min er klar for å tenke særlig på det en gang. Jeg har selvfølgelig en liste klar, men sånn er vel jenter?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er nok litt mer sånn enn mannfolk... Her lagte eg en liste så fikk han velge et jentenavn og så valgte eg et guttenavn.. Valgte tidlig navn til Alexandra også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, vi har en bolk med alternativer som vi "smaker" på. Hehe. Denne ungen er planlagt, så navnedebatten har gått jevnt og trutt. Med nummer en satt vi nesten desperat og lette i navnebøker, for med henne hadde vi "bare" 9 måneder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, moro å lese. Jeg har også en liste, men far er ikke helt på nett enda heri gården heller.. Men blir nok italiensk navn på vårt nurk, da far er italiensk :)

Da blir det jo litt spesielt her til lands i allefall.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de to andre mine har det blitt bestemt underveis, ganske tidlig, men ikke så tidlig som nå. Mannen min aner jeg ikke, men jeg har jo en liste klar som han skal få vurdere ut fra. Han har vært med på å velge et av de mer harry guttenavnene jeg vet om på sønnen sin så jeg skal passe nøye på han for sånn kan vi ikke ha det med vårt lille, søte nurk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er gøy med navn eg.... Vertfall når eg har ein så god følelse på at alt går bra denne gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, ja, jeg og sambo har tenkt på navn, guttenavnet er klart, men ikke helt jente navnet. vil vil finne noe som er perfekt, men nå er vi nede i tre jentevnavn igjen, så får vente og se hva det blir til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja guttenavn syns eg og e vanskelig.... E kje så mange mange fine guttenavn og dei som e fine dei har venner og famile brukt så dei kan kje eg bruka... Men har no ramla ned på 1 alikevel da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det jente så vet jeg hva hun skal hete, men guttenavn har jeg ikke klart enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi også har tenkt mye på navn. Kaller enn så lenge den lille i magen for Mille:P Synes det er mye koseligere å ha ett navn på han/hun, i stedet for å si "den i magen". Om det blir jente aner vi jo ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...