Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så har Minstesnupp hatt sin første dag i barnehagen. Eller egentlig har hun jo hatt mange dager der, hun går jo på avdelingen Lillebror gikk på frem til august. Hun er altså kjent og kjenner mange av de voksne. Hun gikk inn på sine vaklende ben, fant noen leker og var blid som sola. Satt seg ved bordet sammen med de andre når det var klart for måltid. Da tenkte mamma at hun kunne gå inn på Lillebrors avdeling med noe skiftetøy og da var det slutt på å være blid som sola... Da jeg kom tilbake hikstet hun av gråt og var utrøstelig. Klokka var allerede over sovetid, så vi gikk hjem og nå sover hun i vogna si. Jeg håper begynnelsen i morgen blir like bra som i dag og at hun lar seg trøste hvis jeg går fra henne en liten stund...

Det er tøft for mammahjertet, men det går vel bra etter noen dager med henne også :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, det svir veldig det der! klem klem klem klem.... for det går over :-)

Gjest amandine
Skrevet

Det er så vondt så vondt! Men hørtes ut som om det går greit etter hvert? Og sikkert aller verst for mammaen... Stor klem til deg, håper på stor suksess i morgen!

Skrevet

Håper "sola" skinner litt lenger i morgen da! Høres ut som forutsetningene er til stede for at tilvenning skal gå rimelig greit. Men ikke noe kjekt å finne de små utrøstelige slik.

Stor klem og krysser fingre for at i morgen blir det et lite hakk bedre!

Jeg har sittet her og merket tøy, og kjenner at nå gruer jeg meg også til i morgen ennå så heldig jeg føler jeg er med denne plassen han har fått!

Skrevet

Det er sånt som knuser et mammahjerte. Heldigvis er hun kjendt på avdelingen og vil helt sikkert fort finne seg fint til rette. Gikk det bedre i dag?

Her skal minsta begynne i mars når hun er 3 år (er litt luksus å kunne ha dem hjemme så lenge) - og mor gruer seg en hel del....

Skrevet

Masse lykke til videre med tilvenning i barnehagen. Håper det går litt bedre dag for dag :)

En fattig trøst er at jeg (og sikkert flere) kjenner meg godt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...