Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hei, er det nokon som kan tipsa meg om kva barnevogn som er "lur" å kjøpe? Eg tenker sånn kombivogn (sånn som er først bagvogn og sidan sportsvogn....viss det fins då....og IKKJE med 3 hjul!!!) Og kva bilsete er å anbefala?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Styr unna brio kombi iallefall. Er en drittvogn! MaxiCosi er et godt sete, 0-13 kg. Både best i test, rimlig og enkelt.
Joikaboll@ Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg elsker min Brio kombi Har den med understellet hvor styret kan vippes over.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er kjempefornøyd med min Teutonia Mistral, og kjenner flere som også elsker den vognen!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Simo har jeg alltid vært fornøyd med, men den er litt "tungvint" når det gjelder å legge sammen, og frakte i bil. Ellers er den tipptopp.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 kommer jo ann på hva slags vogn du vil ha.... vet at emmaljunga har masse fine vogner med klassisk preg over seg, mens teutonia har litt mer moderne vogner som du kan designe selv med hjul og farger... når det gjelder sete har jeg solgt sjela mi til beSafe sine seter;) izisleep er flott spebarnsete som omslutter baby perfekt:) og izicombi / iziKID er perfekte 9 kg og utover seter:) jeg har teutonia spirit s3 kombi, og elsker den! men den har 3 hjul, så uaktuell for deg kanskje? og har beSafe izisleep og iziKID;) føler at baby er trygg i de setene:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå