snuppa&snuppen Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Noen her som har innvendinger mot å være i offentlige svømmebasseng/badeland under graviditeten? I så fall hvorfor?
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Personlig klarer jeg det ikke fordi jeg blir så fort plaget med soppinfeksjon nedentil...Og klor er ikke noe særlig å bevege seg i da.. Men under sist graviditet gikk det helt fint=)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Offentlige boblebad frarådes under graviditeten. pga enorm bakterie flora + att boblene ikke er bra med tanke på å sette i grang rier osv. Men jeg går på Gravid gym i vann og kan gå helt frem til fødselen eller til vannet har gått. Dette har min JM hvertfall sagt til meg.
mirakelbaby Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 jeg har vært skikkelig dum og tatt offentlig boblebad (i går). Jeg er 11 uker på veg. Hvor raskt utløses disse prematurriene? hadde jeg merket det nå hvis gårsdagens boblebad utløste noe? har en skikkelig dårlig klump i magen nå :-( a det går an åvære så dum!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Du hadde nok merket det til nå. Dessuten må du huske at det er ikke sånn at alle som gjør det som får rier. Men det har blitt registrert tilfeller derfor blir det en allemenn fraråding for alle gravide. Du kan nok ta det helt med ro.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå