Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg hadde den i ni mnd., men da måtte jeg bare fjerne den. Sluttet aldri å blø etter jeg satte den inn. Små-blødninger i ni mnd. er veldig slitsomt. Nå tror jeg det er kommet en p-pille på markedet som inneholder de samme hormonene som p-staven. Da kan man prøve de først, så får man se hvordan kroppen vil reagere.
2SmåTroll Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Tror jeg hadde min i 6 mnd ca. Er ikke rart den funka som prevansjon, blødde jo hele tiden nesten jo. Så den forsvant, ikke fornøyd i det hele tatt.
Granny Weatherwax Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg satte den inn i sommer, har ikke blødd noe særlig, så jeg er fornøyd! Det du må gjøre er å teste ut om du tåler Cerazette minipillen først, det er samme innhold i dem. Du bør gå på dem i minst 3 mnd, da ser du om du tåler det eller ikke. Noen blør, noen gjør det ikke. Jeg gjør det ikke. Har mensen, men helt som vanlig.
PinkBabyDoll Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har prøvd, og jeg hadde småblødninger konstant i nesten et år...Ville prøvd de pillene først om jeg var deg.
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Blødde 3 første mnd, så en dråpe i mnd. Kjempe fornøyd!! Har time til å sette inn ny neste uke..altså hatt i over 3 år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå