Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble innlagt på nyttårsaften med smerter i magen og ekstrem kvalme. Viste seg raskt at jeg hadde blindtarmbetennelse. Siden jeg var 37 +4 kunne de ikke gjøre en kikkhulls operasjon, men måtte åpne hele magen. Jeg hadde da håpet at de kunne ta ut babyen med det samme, men nei da det kunne de ikke, var ikke samme type operasjon. Jeg ble altså operert med baby i magen. Kunne nesten ikke få kvalme eller smertestillende, da babyen ikke tålte det, så hadde noen helt forferdelige døgn etter operasjonen. Rett etter operasjonen fikk jeg maserier med 3 min mellom rom, måtte få sprøyter for å stoppe riene, da jeg ikke kunne klare en fødsel da. Så nå sitter jeg altså her med et 15 cm stort sår på magen, og håper det er lenge til fødsel, for tanken på å presse ut et barn, når det gjør vondt å hoste er ikke særlig forlokkende. Det beste er jo at alt er bra med babyen da.

Synes litt synd på meg selv, så måtte bare få det ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

of da.stakkars deg.du har all grunn til å synes synd på deg selv synes jeg.skjønner du er fortvilet.

Skrevet

Uff da. Fikk vondt av deg jeg nå.

Hører ikke til her inne lenger, men er her å snoker litt.

Rart å tenke på at de opererte deg med babyen inni magen. Det er jo fint at leger kan hjelpe oss, selv med et levendes vesen inni kroppen. Men sikkert ikke noe godt når du ikke kunne ta medisener som du kanskje kunne ønsket. Har de sydd såret ditt eller har du sånne stål stifter (agraffer)? og når skal evt stingene/stiftene taes vekk?

Jeg tok keisersnitt når jeg fødte min sønn nå i september. Det gjorde mest vondt de 10 dagene stiftene var på magen. (var veldig vondt å hoste, nyse og le.)

Men når stiftene var ute så gikk det mye bedre.

Så vi får håpe at du kanskje føder når stiftene/stinga er vekk.

Ønsker deg masse lykketil.

Klem

Skrevet

Takk for det. Jeg har sting som skal sitte i 10-12 dager. Vil tro det blir bedre når de kommer ut ja. Er jo ubehagelig med den tråden som sitter der også. Om 10 dager er jeg vel rundt uke 39, så vi får håpe lillemann ikke vil ut før det. Tenker på mye på hvordan det vil bli å presse med et såpass ferskt sår, at det ikke sprekker opp osv. men det får vi ta når den tid kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...