gilgi Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Er det noen som vet om el kan komme noe tidligere el. blir forskjøvet ved bruk av Pergotime. Er på dag 14 i dag men kun hatt svak strek på eggløsningstester fra qvikresponstester.
AdrenaLine Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg vet ikke helt når den kommer, men gynekologen min ga meg beskjed om å ha sex annenhver dag fra ca 7 dager etter første mensdag og så i 10-12 dager. Funket på første forsøk!
gilgi Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 Ok, altså sex annenhverdag fra dag 7 og sex hver dag fra dag 10 til 12 er det slik å forstå. Min gyn. er sykemeldt i 2 uker så har ikke fått taket i henne. Gratulerer så mye forresten.
AdrenaLine Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Skjønner at svaret mitt var litt krøkkete. Aldri sex hver dag fordi da får man ikke like bra spermkvalitet... Man må spare på de beste svømmerne Sex annenhver dag i ca 10 dager fra ca 7 dager etter første mensdag... Selvfølgelig litt avhengig av syklusen. Heller litt for mye enn for lite tenkte jeg... Funket for oss, men dette er jo selvfølgelig individuelt i tillegg til at vi var ekstremt heldige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå