suna-78 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hei , ) Lurer på om det eksisterer noe BIM treff i Moss for tiden?
frua Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har ikke sett noe til det, men jeg er med. Har termin i slutten av april. du da?
Venterispenningpånummerto Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Hei, HAr termin i midten av april. Blir gjerne med, men jobber i Oslo og er ikke hjemme på hverdager. Må bli på kvelden for min del:)
frua Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Det passer best for meg også. Jeg jobber tll ca 1600.
frua Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Jeg er ganske ny i området. Har dere forslag på hvor det passer best å møtes?
suna-78 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2009 Oooops, jeg falt helt ut siste dagene........... Vi var en stor gruppe sist jeg fikk, for 2 år siden. Møttes litt her og der, veldig greit på Peppes på brygga da. Sorry treg respons, er ikke så ofte innom på BIM , ) Venter nr 2 i april jeg, dere andre da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå