Gå til innhold

Noen andre i sin 11. uke (10 + antall dager)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, jenter.

Hvordan går det med folk?

Jeg er da 10+3 sånn ca.

1.legekontroll i morgen.

Kjenner jeg må opp om natta for å tisse nå. Og er mindre kvalm. Blir uggen av og til enda, men klarer meg fint:)

Har fått matlyst igjen også så har det egentlig veldig bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 11 nå å begynner å bli i mye bedre form:)

Håper å at blotrykket mitt å har kommet seg til neste legetime så jeg kommer meg ut i jobb igjen:)

bynner vel å merke kilone etter hver nå som jeg holder på maten:) hehehe

Skrevet

Har du fått mage eller nr 2 på vei:) ?

Jeg leter og leter etter magen, men *sukk* neida.. he eh:)

Skrevet

10+2 idag og formen er ikke ille..Litt småkvalm/uggen innimellom,ømme bryster 8som begynner å bli bedre)+ litt svimmel i ny og ne..Ingne synlige tegn på graviditeten enda,overrasket over hvor sent magen kommer..Men den kommer vel tidsnok! Skal ha 1. svangerskapskontroll i midten av januar,er da 12-13 uker. Ellers planlegger jeg en ny ultralyd mellom uke 13 og 14 for å sjekke kjønn og at alt er bra:)

Lykke til folkens!

Skrevet

Er 10+2 og forferdelig kvalm hele tiden. Kaster opp mye av maten jeg får ned. Føles helt fjernt ut å spise når man er så kvalm, men må bare. Fortsatt ikke noe tegn til mage, men noen dager føler jeg meg mer oppblåst enn andre og da ser man at det er noe på gang :o) Har ikke fått gleden av dette her helt ennå, kvalmen gjør det vanskelig, men må bare holde ut. Er selv oppe om nettene, som regel for å tisse og spise kjeks for å dempe kvalmen. Har forresten fått vondt nederst i ryggen mest på høyre side, det stikker liksom, noen som har lignende eller vet hva dette kan være?

Skrevet

Synes magen begynner å bli større ja, men d kan jo godt hende d bare er mat også da:p

Skrevet

Raskatte: kan man se kjønnet så tidlig?

Skrevet

Hehe, jeg er ganske oppblåst om kveldene og da er magen stor da. Konsekvent hver kveld faktisk:)

Skrevet

Heisann...

I 11.uke jeg også,godt å ha kommet så langt så er det vel bedre tider i vente snart :)

Er fremdeles veldig kvalm og kaster opp hver dag,idag er første dagen borte fra jobb:( Er faktisk mye mindre trøtt for tida så håper det fortsetter sånn men kan ikke si at jeg er så veldig effektiv for det..

Det verste jeg vet for øyeblikket er å vaske tøy,klarer ikke lukten av det og det er bare noe med det som gjør meg kvalm.Og med 2 unger i huset er det ikke akkurat noe jeg bare kan gjøre ei gang i uka...

Skrevet

Lukter er plagsomme.

jeg fikk sjokk av lukta da jeg åpnet skittentøyskurven forrige uke husker jeg. og jeg har problemer med å gå forbi vasken på kjøkkenet, den lukter så kraftig !

Nå skal vi snart over på 2. trimester også, bare 1, 5uke igjen:) gleder meg.

Skrevet

jepp,teller ned nå til 2.trimester.Skal til legen den 16. så etter det kommer vi til å fortelle...Har også fått en kul på magen nå...er sååå godt fornøyd :):)

Skrevet

Hei, er 9+2 jeg da men vil gjerne stille dere et spm..? Merker dere noen til at det "skjer" noe der nede? Jeg husker jeg merka d veldig godt de første ukene, men har liksom ikke kjent noe til den velkjente strekkinga/stikkinga i det siste.. Synes jeg leste en plass at det er noe som kjennes mest de første ukene, men så kommer det og går litt utover..? Leser jo så mye om ting som kan gå galt, så man blir jo litt beskymret..

Ellers så er formen litt opp og ned, mye kvalm når jeg har fått lite søvn, ellers så merker jeg at jeg trenger mer søvn enn tidligere...

Skrevet

nr 2:)

ja,han jeg var hos til ultralyd sist mente at-om vi er heldige selvfølgelig- kunne se kjønnet da, mellom uke 13 og 13. Han hadde supert ultralyd-apparat da,så vet ikke om det er ekstra High-Tech.

Men lyst til å sjekke iallfall,men mest for å se etter nakkefold og om alt er normalt:) Man blir jo litt hekta på å se babyen sin også;)

Skrevet

Nei, ingen stikking her de siste ukene Blomster&bier. Om det er den type ting du mener?

Ellers merker jeg at det ikke skjer noe ved at fordøyelsen er helt på skakke, men det er ikke like spennende. :)

Skrevet

10+4 her:) har ingen synlige tegn på mage om dagen.. men har dere prøvd å kjenne på magen på natta før dere går og tisser?? Lå grytidlig i mårrest og kjente:) Kjente tydelig kulen, altså babyen min:) den ble presset ut mot magen av overfylt blære;) skikkelig koselig!

Ellers begynner formen å komme seg:) har ikke vært kvalm, men utrolig trøtt!

Skrevet

Det skal jeg gjøre i natt lillestjerne, lurt tips. Bare satse på at jeg ikke blir for trengt av det da:) he eh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...