ønsker spire 87 Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 hva sier legen deres om at dere rir i svangerskapet??? har hørt at det er større sjags for spontanabort?? jeg spurte legen min om dette men han sa at det var ingen fare før helt på slutten av svangerskapet.. men kjenner ei som ble frarådet å ri de første 3 mnd.. noen som vet noe???
Nummer1 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Ein må ta same forhåndsreglar som ved all anna aktivitet/sport. Det som kan vera farleg, er harde slag mot magen - så ein bør td unngå å bli kasta av og landa hardt. Det løyser ein jo ved å ri berre hestar ein kjenner, evt hestar ein veit er "stabile". No under graviditeten rir eg berre min eigen hest - som eg kjenner inn og ut. Eg både travar og galloperer, men tek det litt meir med ro enn elles. Eg har også ein unghest på stallen i trening, men han rir eg ikkje no. Han er mindre stabil, og er kjend for sine bukkesprang. Sjølv om han aldri har kasta meg av, tek eg ikkje sjansen. Eg opplevde ein SA for eit år sidan, og spurte difor legen min om riding. Ho meinte det var heilt uproblematisk, så lenge eg passa på meg sjølv. Etter kvart kan det bli litt ubehageleg å ri pga stor mage, bekkenløysing eller andre plager. Då bør ein lata vera ri. Ei løysing er å ri litt, så hoppa av og gå ved sida av. Dette tykkjer hesten ofte er veldig kjekt også :-) Ei venninne av meg rei heile svangerskapet til ho var 8 mnd på veg - då vart det fysisk umogleg pga den store magen. Så eg trur du trygt kan ri så lenge du har eit normalt svangerskap og normal helse (og ein snill hest). God ridetur! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå