Gå til innhold

Hva sa legen i dag "beibi26"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei beibi26.

Hvordan gikk det hos legen i dag?

Håper du fikk noen fornuftige svar. Er spent på å høre hvordan det går med deg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter den opp jeg :) Er litt nyskjerrig så :)

Skrevet

Hei hei!

Så ikke at du hadde skrevet før nå :)

Legen var helt enig i at tiden var inne for å sende henvisning til sykehuset samt en annen gyn. Hun kunne ikke gi meg noe pergo/provera ettersom det skal følges av gyn, men derfor hun sendte en egen henvisning dit sånn at jeg forhåpentligvis kan få prøve det mens vi venter.

La ut til henne i det vide og det brede om sykluser osv, og hun tvilte på at jeg hadde el. Så da er det bare å krysse fingrene for at jeg hører noe kjapt og at det ikke er så lang ventetid.

:)

Skrevet

Det er jo bra at ballen har begynt å rulle for deg også :)

Gikk bare 3 uker fra jeg var hos legen til jeg fikk informasjonen fra sykehuset for utredning. Håper det går like fort for deg, er så utrolig slitsomt å gå å vente.

Trodde legen det ville ta så lang tid før du fikk noe fra sykehuset siden hun henviste deg til en annae gyn også? Hadde inntrykk at sånnt gikk ganske fort jeg. men det er vel forskjellig fra kommune til kommune.

Håper du ble fornøyd med svarene du fikk da :)

Skrevet

Ja ble veldig fornøyd i grunn. Hjelper bare at ting er i gang :)

Fikk tlf fra gyn for 30 min siden, og har faktisk fått time i morgen allerede!!!!!!!! Jippi!!!!!!!!!!!!!! :):):):) Trur det er første gangen jeg har gledet meg til en gyn. time ;)

Legen var litt usikker på hvor lang tid det ville ta før jeg fikk time på sykehuset, og sendte derfor henvisning til gyn bare får å sette i gang litt i mellomtiden. Sykehusene er pliktig til å gi beskjed innen 30 dager på når man kan vente seg en time, men her hvor jeg bor er det (såvidt jeg klarte å se) 24 ukers ventetid på utredning. Hvis det ikke hjelper hos gyn blir jeg nok å benytte meg av fritt sykehusvalg og heller dra en annen plass.

Kryss fingrene for meg i morgen da! :)

Klem

Skrevet

.....og utrolig nok fikk jeg brev fra sykehuset i dag! Bare 2 dager etter henvisning ble sendt. Er SUPER imponert! Fikk riktignok beskjed om at jeg ville få time innen juli 09. Noe lenge å vente spør du meg, men satset på at gyn vil hjelpe meg med et lite mirakel! :)

Skrevet

Så supert da :) Så bra det gikk så fort da. Skal krysse fingrer og tær for deg :) Jeg gledet meg også til gyn. timen jeg hadde i sommer, ikke akkurat rette tingen å glede seg til da... men... :)

Håper det går bra da.

Sjekket på sykehuset jeg hører til å der var det bare 4 ukers vente tid, så det er stor froskjell fra kommune til kommune.

Du får fortelle hvordan det går hos gyn også :)

Skrevet

Da har jeg vært hos gyn i dag og det gikk veldig bra. Fikk resept på pergo :) Men må vente på tr..............og gud vet hvor lang tid det tar!! MEN gyn sa at hvis den ikke var kommet i løpet av 3 uker skal jeg tilbake og da skulle han gi meg provera. Spennende spennende :):)

Skrevet

Så bra :)

Heldig meg gynekologen du var da :) Han jeg gikk til sa bare at det kunne ta laaaaaaang tid før jeg ble gravid og da han undersøkte meg fant han bare ene eggstokken min, og sist jeg fikk de sjekket hadde jeg to, men har heldigvis fått en lege som fikk alt i gang på sykehuset. Nå går jeg bare å venter på time der. Skal ringe gyn. å høre om de har fått alle prøvesvarene mine i morgen :) Må mase litt for å få litt fortgang :)

Der blir en kjempesennende tid du går i møte, håper bare du ikke får bivirkninger av pergo når du får begynt på det.

Gleder meg til å høre utviklingen din :)

Skrevet

Har fått time på sykehuset nå :)

Skal dit 16.01... huff... gruer meg allerede :) gleger meg litt også :)

Skal ikke være enkelt dette :)

Skrevet

Å så bra!!! :) Nei, du må heller bare glede deg. Fått vite noe om hva de skal gjøre? Spennende spennende!

Jeg går bare å krysser fingrene for at jeg skal få mensen snart sånn at jeg kan sette i gang med pergo. Men vet du hvor lang tid det går fra man starter med pillene til man kan vente el? Litt vannskelig med denne syklusen min :( Også må jeg en del på reise i forb. med jobben fremover..... Hadde vært kjekt å kunne planlagt det litt ;)

Skrevet

Fant ikke innlegget før nå så det er derfor jeg ikke har svart.

Jepp er kjempe bra og jeg gleder meg :) men er litt redd også. Er redd for at legen skal si at jeg ikke kan få barn...

Fremdeles ikke fått TR sånn at du kan begynne på pergo?

Jeg hadde helt jevn TR helt til jeg begynte å "stresse" litt med å bli gravid, nå er den helt ute å kjøre.

Er ikke lett dette når man ikke kan planlegge noe. Jeg har veldig sesongbetont jobb og skulle gjerne ha kunne planlakt en graviditet... men, men...

Håper du har det bra :)

Skrevet

men har du ikke 2 fra før?? Nei, uansett satser vi på at du enda er superfruktbar ;)

Nei, ingen TR enda... men er litt spent nå ettersom jeg fikk utslag på el-testen for første gang. Tiden rundt ble brukt godt ;) Og hvis ingenting skjedde håper jeg at TR ikke er så lanft unna sånn at jeg kan starte med pergo.

Akkurat nå er jeg så BABYSJUK AT JEG BLIR GAL!!!! Så å prøve å koble av og ikke tenke på det er ikke lett altså.....hmmpfff!

Mannen har faktisk fått inkallelse til sykehuset for å levere prøve av svømmerne. Det blir også ganske nærvepirrende.. Utrolig nok er han ikke noe stresset av det. Han syns bare at det er flott å få svar :)

Nå er det på tide å hoppe i bingen.

Natt natt

Skrevet

Jeg har 2 på 10 år :)

Så heldig du var da :) Testet for EL i 14 dager men fikk ikke utslag :(

Men vi brukte tiden etter pergo slutt relativt godt :)

Vi får håpe det ble spire ut av det da :) hadde jo vært kjempgøy :)

Du er ikke den eneste som er babysyk :) å det er ikke lett å koble av... Ble tante natt til onsdag så det gjorde jo ikke saken noe bedre :)

samboeren min har også gjort det, han var helt rolig han også :) Jeg var stresset nok for oss begge :) Kan ikke være noe gøy å måtte gjøre det på et glass :) Jeg er utrolig glad det bare var blodprøver de trengte av meg :) Vi må ha noen fantastiske menn :)

Må vel finne sengen jeg også, skal på sykehuset kl. 08.40... GJESP...

God natt

Skrevet

Å, lykke lykke til!! Du må skrive her når du er ferdig sånn at jeg får høre hvordan det har gått. Skal krysse fingrene for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...