vinter-baby Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hei! I går kveld etter at jeg hadde lagt meg, oppdaget jeg plutselig at det var blitt litt vått på lakenet. Oppdaget fort at det rant en væske fra det ene brystet mitt som lignet på skummetmelk...kanskje litt blankere. Er dette råmelk? Og kan man få det før man har født altså? Jeg er 38+5 i dag, og har hatt mye kynnere, spesielt på kvelden og natta, med litt menssmerter innimellom. Dette er vel vanlig å ha noen uker/dager før fødselen og trenger vel ikke bety at det er fødsel rundt hjørnet? Mye man lurer på når man begynner å tenke etter gitt....
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hei Dette er helt vanlig, det er nok råmelk. Jeg selv har lekket siden uke 16, så det trenger ikke å bety at fødselen er i nærmere fremtid, men kanskje.. Men begynn med ammeinnlegg og ullinnlegg når du skal ut i kulda så du ikke får brystbetennelse.. Du får ha lykke til videre...
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg lekker jeg også. Er mellom 31 og 32. Innlegg pga brystbetennelse ja...det har jeg ikke tenkt på! Hvor får man ullinnlegg??
Tweety 2 Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 I baby utstyr butikker eller engangs på kiwi. de er vel av bomull. syns de er fine jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå