Gå til innhold

Oppfordrer til full boikott av Israel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg oppfordrer til full bombing av Gaza slik at vi kan bli kvitt flest mulig krigshissere og selvmordsbombere.

Heller ikke Israel sin skyld at sivile liv går tapt når terrorister bruker sivile som dekke. Dessuten kan sivile reise ut av Gaza via Egypt.

FN burde gått inn og hjulpet Israel med full fjerning av alt som kan brukes som våpen i Gaza.

Skrevet

Enig. Israel er en stat som bruker tortur, bryter menneskerettigheter og bedriver terrorisme. Eneste forskjellen på Israel og Hamas er at Israel tar livet av flere mennesker.

Skrevet

Enig. Og i samme slengen bør vi boikotte deres fremste allierte og verdens største trussel for fred: USA.

Skrevet

jeg tror man bare må la være å blande seg jeg... det har alltid vært uro og krig der nede, blir ikke noe bedre av at vi tilbyr ene fronten våpen og andre fronten tanks....

Skrevet

Enig i at man ikke bør tilby våpen, men sterk, åpenlys kritikk og boikott av Israel bør iallfall prøves. Litt for mange nikkedukker som ikke tør si imot Israel.

Skrevet

Enig. Og i samme slengen bør vi boikotte deres fremste allierte og verdens største trussel for fred: USA.

---------

Og hvor har du tenkt å få varene fra da???

http://www.ssb.no/maanedshefte/sm09582n.shtml

Bare i fjor importerte vi varer fra USA for 22 207,4 millioner kroner.

Varer, slikt som klær, biler, materialer og annet Norge må ha for at hjulene skal gå rundt.

Enten er du stokke dum eller bare tankeløs.

Du tror sikkert det høres fint ut å si boikott usa, men du bør jo ha noen solide backup-planer klar før du slipper løs slikt bræk!!

Skrevet

Jeg har tenkt meg til Israel så snart det blir litt fredligere der borte, så jeg tar ikke oppfordringen. Elsker Israel!

Skrevet

Siden du selv har lagt ut lenke, kan jeg foreslå å importere mer fra f.eks Asia, der vi i 2007 (ikke i fjor) importerte for 59 215,3 mill, eller fra Sverige der vi impoerterte for 68 684,8 mill. Verken klær, biler eller materialer her i huset kommer fra USA, og personlig har jeg ingen vansker med å boikotte USA.

Det heter forresten stokk dum, ikke stokke dum.

At du er uenig med meg er greit, men jeg ser ikke hensikten med å hetse meg av den grunn.

Om det høres fint ut eller ei å si boikott USA, er meg revnende likegyldig.

Vanskelig å bræke skriftlig.

Skrevet

Jeg har tenkt meg til Israel så snart det blir litt fredligere der borte, så jeg tar ikke oppfordringen. Elsker Israel!

-------

Shalom min venn :)

Vært der før sånn at du har noen yndlingsplasser, eller skal du dit for første gang?

Selv foretrekker jeg Jerusalem eller Haifa. Tel Aviv er også en meget fin by.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...