vinter-baby Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hei! I går kveld etter at jeg hadde lagt meg, oppdaget jeg plutselig at lakenet var blitt vått. Fra det ene brystet rant et en væske som minnet litt om skummet melk.... er dette råmelk? Og får man det før man har født altså? Ga seg etter en liten stud, og i dag tidlig var alt tørt igjen. Jeg er 38+5 i dag, og har ellers mye kynnere, spesielt på kvelden og natta, med litt menssmerter innimellom. Men det kan man vel ha en god stund før fødsel?
Cecilie`s mor Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 mange som får melk noen uker før fødsel.mye kynnere kan man også ha lenge før fødsel.men du er kommet så langt at det er uansett ikke så veldig lenge til fødsel:)bare pass på å hold deg varm nå som melka har kommet så du ikke får brystbetennelse
Spireline Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har vært lekk siden uke 24 sånn ca.. Melkeproduksjonen kommer ikke ordentlig i gang før etter fødselen, og man skal la være å stimulere unødig framover. Er jo ikke noe vits i å starte melkeprod før bebisen er der. Du er jo fødeklar, jeg har fått begge mine før uke 39, så det er ikke rart om du har litt sterkere kynnere nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå