Mamman til AM&JS Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Er nå i uke 33-34...og skal til jordmor i morra..og da har jeg ikke vært der på over 1 mnd..
Mamman til AM&JS Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2009 Ingen som husker?? Jeg gjør det nemlig ikke selv..
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Når du er fødeklar, altså tre uker før termin. Jeg var i allefall hos jordmor i dag, og fikk ny time om 2 uker, mot normalt en mnd. Har termin 24. jan.
Bella Swan Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Når man er i uke 34. Jeg skal til jordmor i morgen og skal til legen igjen om 14 dager:) jeg er 34+2.
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Glemte å si at det antagelig er forskjell på om du er førstegangsfødende eller ei. Jeg fikk beskjed om at de ikke tar like hyppige kontroller med nr, så lenge alt er normalt. Jeg er andregangs. Ser av de andre svarene du har fått, at det antagelig også er endel lokale forskjeller ute og går..
Mamman til AM&JS Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2009 Jepp..er forskjell fra sted til sted og seff så mange ganger man tidligere har vært gravid.. Men de siste ukene skal være like..overalt..og det er jo da det er viktig med kontroller..pga svangerskapsforgiftning etc..se at ungen vokser det "han" skal + +
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå