Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Kan dere ikke sjekke at linken virker før dere legger den ut? Det er så jævla irriterende å bruke tid på å gå inn på linker som ikke funker. Irriterer meg faktisk noe jævlig, og snart gidder ikke jeg sjekke flere linker i hvert fall.
små Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Faktisk litt enig.. Spesielt nå om dagen som jeg har så forbanna tregt nett! grr..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Det er mange ganger linken er helt i orden før man klikker lagre, men på et eller annet vis, kommer den opp på skjermen med mellomrom som fører til at linken ikke virker. Man kan gjerne prøve å legge den inn flere ganger, hvorpå den samme feilen skjer igjen når man trykker lagre. Så det er nok mer feil med DIB/BIM, enn med linkene i utgangspunktet.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Som jeg sa i mitt innlegg om brudekjolene; er linken for lang, så deles den opp (blir et mellomrom i den) uansett hva man gjør. Derfor bør man sjekke lange linker for hull før man trykker "enter".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå