Cecilie`s mor Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Har nettopp vært på kontroll hos legen,og fikk beskjed om at alt var bra.hodet var nesten festet,og han kan komme når som helst.men med tanke på mine tidligere fødsler så trodde hun at fødselen kom til å gå fort så jeg bør komme meg kjapt til sykehuset.kjørte hjem,og akkurat i det jeg parkerte bilen så røyk forstillingen på bilen!kjøpte den brukt for 3 uker siden,så nå er jeg FORBANNA!bor sånn til at viking eller falken ikke kommer seg opp i gården vår på vinterstid,så hva vi skal gjøre nå vet jeg ikke.HUFF!måtte bare klage litt så jeg ikke lar det gå utover sambo når han kommer hjem.hehe
Venter nr3 er 22 år Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 hehe uff hørtes ikke bra ut!!! kjedeig da... da må nok gubben skru bil...
Cecilie`s mor Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 ja det er ikke mye sjans for at jeg gjør det hvertfall.kommer meg ikke under bilen engang.hehe
Venter nr3 er 22 år Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 HEHEHE nei noe må de gutta gjøre å hehe men skjønner deg jo...er greit å ha det i orden..hadde blitt bekymret selv...begge mine to fødsler har gått kjempe fort...så vidt rekki fram...og det er bare 30 min dit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå