Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Nå skal jeg ned på sfo her og spørre om dem trenger vikar og levere cv.. gruer meg veldig!!! Har veldig lite jobberfaring fra før.. Hvordan går jeg fram?? Går jeg bare inn på sfo og hvem spør jeg etter? Noen som har noen råd til meg? er veldig sjenert av meg når det kommer til slike ting og jeg gruer meg veldig mye..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg ville først ha ringt og spurt om dem trengte hjelp. Sier dem ja, så har du jo dermed en kontaktperson du kan henvende deg til. Er bedre det enn å komme ned dit og få blankt nei.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Hi her Har hørt at det er bedre å møte personlig og levere cv enn å ringe/skrive mail.. men jeg vet ikke.. nå ble jeg usikker
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg hadde også møtt opp personlig hadde jeg vært deg! Vikarer har man alltids bruk for, spesielt innen Sfo/barnehage, spesielt i barnehager tror jeg. Putt på et smil og ikke vær nølende! Lykke til og tvi tvi!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Det jeg mente var at du skulle ringe og høre om dem trengte folk. Hvis ja, så gå ned der og lever søknad personlig. Beklager at jeg skrev litt fort.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Bare stikk ned og spør den første du ser om hvem du skal snakke med ang. vikariering. Da blir du nok envist til skole-/sfoleder. Det er som regel stort behov for vikarer i sfo/barnehage på denne årstiden, så hvis du er normalt oppegående og en grei og fleksibel person, så kan du nok regne med å få noen vikartimer. Henvend deg også i barnehagene i nærheten.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Hi her Takk for fint svar Jeg er under utdanning i omsorgsyrket og jeg elsker barn. Ser på meg selv som en normalt oppegående, grei og fleksibel person så da er det kanskje håp for meg Nå skal jeg bare finpusse cv (selv om det ikke står så veldig mye på den) så skal jeg gå... Må huske å smile, ikke være nølende og ha et fast håndtrykk hehe noe mer..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå