Moderator. Hannah Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Siden der har vært problemer med sletting av hets på grunn av det nye systemet så er vi nødt til å tilbakestille et program, noe som vil medføre at alle anonyme vil bli framstilt med nick over en kort tid her inne. Så alle dere anonyme som ikke ønsker å få framstilt nicket deres her inne anbefaller jeg å legge ut tråder og svar med forsiktighet. Et lite tips er å holde seg til reglene her ved dib, da hadde vi ikke hatt dette problemet.
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jøss en skjelden dame å se^^ Hvor har du vært i det siste a? Et lite tips til deg kjære moderator, ta deg en tur på andre nettforum så kanskje du lære åssen du skulle ha løst disse problemmene før de hadde kommet så langt.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Tror dette innlegget er bare tull og tøys fra en anonym som jukser litt for moerator skrives vel uten punktum til slutt. Ellers så må moderator ha fått solstikk og forvillet seg inn hit ved en feil....???
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Den ekte moderatoren benytter ikke . (punktum) i nick. Og de har heller ikke lov å vise nick i anonymforum pga sikkerheten til oss brukere. Så prøv en annen spøk neste gang.
Mamsen86 Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Hahaha, det hadde vært morsomt, tror en del hadde fått seg en god latter eller to. Mens et par andre hadde stukket herfra for godt!
Moderator. Hannah Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2009 Advarselen blir fortsatt opprettholdt da moderator sitt nick er låst i det gamle systemet. Så de av dere som bedriver hets vil bli forvist fra siden og tråder og svar vil bli slettet. Vi jobber nå med saken og anbefaller anonyme å legge ut tråder med forsiktighet.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Advarselen blir fortsatt opprettholdt da moderator sitt nick er låst i det gamle systemet.Så de av dere som bedriver hets vil bli forvist fra siden og tråder og svar vil bli slettet.Vi jobber nå med saken og anbefaller anonyme å legge ut tråder med forsiktighet.Moderator. Hannah ------------------ Vel, du kan ikke både låse gammelt system, jobbe med å få opp nytt og allikevel ha funnet et tredje system som du plutselig har registrert nytt nick i. Enten så stenger du gammelt system og viser nick, eller så klapper du igjen brødbomma
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 For det første; det heter "anbefaler" og ikke "anbefaller". For det andre; det er jo ikke bare hetsere og frekke som bruker NN, men også de som legger ut info de ikke vil skal forbindes med nick pga infoens private art. Så da kan DU, moderator, få problemer, om noen føler seg overkjørt/avslørt. Husk dette.
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #10 Skrevet 5. januar 2009 Jupp nå begynner jeg å lure på om det faktisk er moderator som skriver, de få gangen jeg faktisk har fått noe kontakt med moderator så er det samme svaret hver eneste gang. Vi jobber med saken.. Dere har gjordt det så lenge jeg har vært her inne på Bim og Dib, det har egentlig ikke skjedd så mye... Så jeg lurer på hva jobber dere med? og hvorfor klarer dere ikke å holde en viss standar her inne, når andre forum klarer å skille ut dårlige innlegg på kort tid?
Moderator. Hannah Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. januar 2009 Problemer er allerede ute da enkelte velger å navngi personer her inne. Derfor er denne advarselen oppe nå, for å forhindre mer skade.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #12 Skrevet 5. januar 2009 Hva betyr: "problemer er allerede ute"?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #13 Skrevet 5. januar 2009 Den siste som utga seg for å være moderator Hanna ble selv navgitt av moderator hanna, så håper at det skjer med deg også.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #14 Skrevet 5. januar 2009 Gjesp................... Nå er denne spøken ikke morsom lenger....... Du er sikkert enten bare en ussel dryppert eller ei angelikansk kalkunfitte som higer etter oppmerksomhet... Dette basert på at drypperttrådene ikke er slettet enda!!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #15 Skrevet 5. januar 2009 Du kan da ikke mene at fordi om noen er avslørt for flere måneder siden, så "truer" du de som ikke vil bli avslørt med å bli det?? Det er jo ikke samme personene bak avsløringene, og bak alle NN som er her! Da ligger du tynt an, da! Idioti! Og å si at alle NN blir vist med nick til saken med dataproblemene er ordnet, har da ingenting med advaselen din å gjøre. Du truer jo med rett og slett å avsløre alle nick til skrekk og advarsel. Det er noe helt annet.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #16 Skrevet 5. januar 2009 Du kan da ikke mene at fordi om noen er avslørt for flere måneder siden, så "truer" du de som ikke vil bli avslørt med å bli det?? --------- Ikke få hjerteinfarkt!!! Legg merke til at anonymknappen fremdeles virker!!! Noe som tyder på at dette kunn er renspikka kødd!!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #17 Skrevet 5. januar 2009 Klage er lagt inn på ris og ros. http://www.dinbaby.com/forum/thread/139381422 Sikkert bortkastet tid og energi, men enten så kommer ekte moderator på banen eller så får kalkunfittene fremdeles lov til å rasere anonymforumet.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. januar 2009 #18 Skrevet 5. januar 2009 Ang det at det andre nicket er låst i det gamle systemet tror jeg faktisk på. Etter oppgraderingen er det helt umulig for meg å logge på min gamle profil, så har måttet lage meg ny. Og siden jeg fortsatt ville ha det samme nicket, så ble det er * foran nicket.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #19 Skrevet 5. januar 2009 Den siste setningen ser mistenkelig svensk ut, uten at jeg skal påstå dette. Seriøst. Ikke noe morsom spøk.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #20 Skrevet 5. januar 2009 Hahaha, det var dagens! Snakk om patetisk forsøk..
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #21 Skrevet 5. januar 2009 Jammen godt gjort å lage seg et nytt nick i det nye systemet allerede den 12 september 2008.........................
Bare™ Skrevet 5. januar 2009 #22 Skrevet 5. januar 2009 Tviler på at "hoved" moderator hadde nevnt bare DIB innledningsvis, siden de tross alt har lagt nettopp anonymsiden til både BIM og BarnetMitt også.... Pussig at det måtte hets av Angelica og Yppert til uten at noen brydde seg. Syns det har vært langt styggere tråder her inne siste uken!! Rart ikke trådene med disse er slettet FØR dette ble lagt ut? Ikke flau over å signere som meg: (samme nick som på den GAMLE plattformen- uten problemer):
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #23 Skrevet 6. januar 2009 Endelig ser det ut til at dere har fått litt orden her. Sliter fremdeles med innlogging og at jeg blir sendt til forsiden når jeg trykker tilbake til anonymsiden.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #24 Skrevet 6. januar 2009 http://www.dinbaby.com/forum/thread/139383115 Ja, men nickene ble ikke opplyst da selvom moderator her ble bekreftet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå