Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangs så vet jo ikke helt hvordan kynnere kjenner ut som, men sånn 6-7 ganger om dagen så får jeg en sånn rar følelse i ryggen. Dn starter midt på ryggen og jobber seg nedover, og er ikke vondt, bare litt ubehagelig. Pleier som regel å gå over hvis jeg endrer stilling, eller setter meg ned.. hmm, det må jo være kynnere??? Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være kynnere.... men jeg ville heller trodd det var veer...veer er mest i rygg og korsrygg... kynnere merker man mere med at magen blir hard,men det er det... i allefall på meg... men folk kan jo være forsikjellige. hvor langt er du på vei?

Skrevet

hæ? neinei, det kan ikke være rier for er jo bare i uke 32.. og de gjør jo ikke vondt.. rier gjør vel vondt?

Skrevet

er 4 gangs gravid,og det er i allefall sånn min kropp fungerer... at kynnere er bare magen...(den blir hard) og når det er i rygg og korsrygg+mage er det veer.... men om det gir seg når du er i bevegelse eller skifter stilling skal det være kynnere...veer gir seg ikke av den grunn

Skrevet

hmm, men hadde ikke legen merka det om jeg hadde hatt rier? Var på svangerskapskontroll i sta, og hun merka ingenting i hvertfall.. Men rier er jo starten på fødselen, burde ikke jeg da som har hatt disse rygg greiene i 3-4 dager merka noe framgang?

Skrevet

joda,sikkert bare ky

nnere,men det skal også legen k,u,nne kjenne..

sikkert bare kynnere. mine veer startet i tak,så ga det seg,og kom tilbake kvelden etter...så var det fødsel..men ingen er like der...

Skrevet

Okei. Får bare se hvor dette bærer hen da. Håper ikke det er rier, for er litt tidlig enda ja.. men takk for svarene =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...