Kliko Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er førstegangs så vet jo ikke helt hvordan kynnere kjenner ut som, men sånn 6-7 ganger om dagen så får jeg en sånn rar følelse i ryggen. Dn starter midt på ryggen og jobber seg nedover, og er ikke vondt, bare litt ubehagelig. Pleier som regel å gå over hvis jeg endrer stilling, eller setter meg ned.. hmm, det må jo være kynnere??? Noen som vet??
Venter nr3 er 22 år Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 kan være kynnere.... men jeg ville heller trodd det var veer...veer er mest i rygg og korsrygg... kynnere merker man mere med at magen blir hard,men det er det... i allefall på meg... men folk kan jo være forsikjellige. hvor langt er du på vei?
Kliko Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2009 hæ? neinei, det kan ikke være rier for er jo bare i uke 32.. og de gjør jo ikke vondt.. rier gjør vel vondt?
Venter nr3 er 22 år Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 er 4 gangs gravid,og det er i allefall sånn min kropp fungerer... at kynnere er bare magen...(den blir hard) og når det er i rygg og korsrygg+mage er det veer.... men om det gir seg når du er i bevegelse eller skifter stilling skal det være kynnere...veer gir seg ikke av den grunn
Kliko Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2009 hmm, men hadde ikke legen merka det om jeg hadde hatt rier? Var på svangerskapskontroll i sta, og hun merka ingenting i hvertfall.. Men rier er jo starten på fødselen, burde ikke jeg da som har hatt disse rygg greiene i 3-4 dager merka noe framgang?
Venter nr3 er 22 år Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 joda,sikkert bare ky nnere,men det skal også legen k,u,nne kjenne.. sikkert bare kynnere. mine veer startet i tak,så ga det seg,og kom tilbake kvelden etter...så var det fødsel..men ingen er like der...
Kliko Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2009 Okei. Får bare se hvor dette bærer hen da. Håper ikke det er rier, for er litt tidlig enda ja.. men takk for svarene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå