Gjest Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Lurer på hvor "viktig" alle disse kontrollene er nå sånn på slutten? Har termin denne uka (39+3) og skal til jordmor på Torsdag, dvs tre dager før termin. Hun har satt opp på timekortet mitt for forslag til svangerskapskontroller at jeg evt må bestille svangerskapskontroll hos fastlege i uke 39/40. Men saken er at nå har det jo nettopp vært jul, mye stress før jul, så fikk ikke bestilt time da. Nærmeste ledige time hos legen er drop in - time som er på Onsdag ( hvis jeg i det hele tatt får komme inn til legen da) Er det da vits i å prøve å ta en svangerskapskontroll hos fastlegen da, siden jeg uansett skal til jordmor Torsdagen? Kan nevne at babyen sparker mye og er livlig, og føler meg ellers helt fin
Venter nr3 er 22 år Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 jeg ville bare tatt den timen og heller latt være å dra om du plutselig føler for å ikke dra dit....da har du jo i allefall en time,,, men det er jo du som kjenner kroppen og barnet best,så du vet best
Gjest Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Ja.. Det er bare det at jeg ikke er sikret å komme inn til legen, så veit ikke om det er "vits". Kan jo og ta to kontroller på to dager, skader sikkert ikke det men. Men bør kanskje gjøre det for babyen sin skyld? Høre på hjertelyden etc? Jeg er usikker.
Venter nr3 er 22 år Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 sannelig ikke sikker jeg... men alt er vell bra,så lenge du merker bra med liv,og ikke noe forandring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå