Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg fikk barn for 10mnd siden har drivi med knipeøvelser under svangerskap og i ettertid ,men hver gang jeg hoster eller nyser tisser jeg på meg ikke bare litt ,men helt ut ,det er helt jævelig .Jeg drikker minst mulig for å slippe litt unna .Synes er flaut å ta opp med legen ,han er jo sånn tåelig på min alder og det er flaut i det hele tatt.Noen som har det sånn???
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hei du. Jeg har det ikke sånn, men jeg skriver for å si at du burde ta det opp med legen din. -det er ikke flaut! Det er verre å ha det sånn over lengre tid og ødelegge endel livskvalitet, og å ha uhell "da det ikke passer" for å si det sånn. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 ja sant det men ikke lett ,å holde på sånn hele dagen skifte og vaske meg opptil 3 ganger pr dag.Har ikke nevnt noe for min sambo ,han har bare sagt skifta bukse nå igjen ?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 hei det er et enkelt inngrep slik at du får hjelp :-) ring legen din, legen har nok hatt 500 slike pasienter før det er ikke slik at vi er alene om problemer, men vi har en tendens til å tro det. Husk det er ikke du som kan noe råd for dette, ufrivillig vannlatning er et helt normalt problem - lykke lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå